Α ν α κ ο ί ν ω σ η

announcement

Μπορεί να αγανακτήσεις. Μπορεί να με βρίσεις. Μπορεί να σκεφτείς οτιδήποτε (και με το δίκιο σου).
Αλλά, επειδή το παρόν ιστολόγιο δεν (θα) περιορίζεται, τελικά «στο γελοίον του θέματος»… μετακόμισε!

Μετακόμισε ακριβώς όπως είναι, (κείμενα, σχόλια, διάταξη –τα πάντα, όλα–) εδώ:

Μολύβι και χαρτί
https://molyvikaixarti.wordpress.com

Δεν μετακόμισαν μαζί, ωστόσο, οι ακόλουθοι (followers), επομένως, εάν θέλεις να συνεχίσεις να (με) παρακολουθείς, θα πρέπει να πατήσεις το κουμπάκι «Ακολούθησέ το» στο νέο ιστολόγιο. (Θα το βρεις στη δεξιά –πλευρική– στήλη, κάτω από τα εικονίδια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης).

Εντός της ημέρας, ελπίζω να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές στη σελίδα, στο Facebook και συν τω χρόνω και οι απαραίτητες διορθώσεις στο νέο ιστολόγιο.

Όλα τα σχόλια για την «Κυριακή στο Ζάππειο» θα απαντηθούν εκεί.

Σε φιλώ και σε περιμένω!
Αναστασία

18 thoughts on “Α ν α κ ο ί ν ω σ η

    1. Όπως σε διευκολύνει, Στεφανία μου!
      Υπάρχει και στο καινούργιο η επιλογή του e-mail.
      Εγώ, η αλήθεια είναι, συνήθως κάνω follow με το κουμπάκι και παρακολουθώ τον reader για να μην σας χάνω!

      Ευχαριστώ, φιλιά❣🌼

      Αρέσει σε 1 άτομο

  1. Πήγα από το καινούριο, αλλά δεν ήθελα να νομίζει το παλιό πως το ξέχασα ήδη, οπότε ήρθα και από εδώ να αφήσω ένα σχόλιο, να μη λέει.
    Προφανώς σε ακολούθησα και θα σε ακολουθώ… μέχρι τις 23 Σεπτεμβρίου που ο κόσμος τελειώνει (!) ή νωρίτερα, αν ο Κιμ Γιονγκ Ουν αποφασίσει να πατήσει το κουμπί. Θα δείξει…
    Πέρα από την πλάκα, καλή επιτυχία στο νέο blog. Να το χαρείς και να σε χαρούμε μέσα από τις εμπνεύσεις που θα μοιράζεσαι μέσα από αυτό.
    Σμουτς!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Άντε πάλι!… Λοιπόν στο λέω. Εγώ με σένα, σαν εσωτερικός μετανάστης νιώθω. Μαράζι το’χω να μπαστακωθούμε σ’ ένα μέρος, ν’ αδειάσω τη βαλίτσα μου και να τακτοποιήσω τα συμπράγκαλα μου. Πάω στο μολυβόχαρτο και θα σου χρεώσω τις βενζίνες ε;

    Αρέσει σε 2 άτομα

    1. Χρέωσέ τα σ’ εμένα!

      Πρέπει να το παραδεχτώ, τελικά! Έχω θέμα με τις μετακομίσεις! Διακινδυνεύω, πάντως, να σου πω ν’ αρχίσεις να… ξεφορτώνεις συμπράγκαλα!
      Το «Μολύβι και Χαρτί» (που το είχα ξαναχρησιμοποιήσει σε παλαιότερο ιστολόγιο), νομίζω ότι θα με στρώσει!

      Πολλά φιλιά, Μαρία μου! Σε περιμένω!❤

      Μου αρέσει!

  3. Καλημέρα Νατάσα μου.
    Αγχωμένη έρχομαι να πάρω τον σύνδεσμο να σε φακελώσω ετσετερά και θα έρθω να (ξανα)διαβάσω το στόρι στο Ζάππειο, (α, είδα ότι ακολούθησε κι άλλη ανάρτηση; Δεν σε προλαβαίνω!) όταν τελειώσω με ένα πρότζεκτ που με κρατάει μακριά σας αυτές τις μέρες.
    Δεν πιστεύω να φταίω εγώ για αυτή τη μετακόμιση; Αν φταίω, καλά έκανα☺, προσωπικά δεν με πειράζει καθόλου που κάνεις …αναδιαμόρφωση, μετακόμιση, recreation, πες το όπως θες, ίσα ίσα χοροπηδάω και χαμογελάω! Γιατί ο τίτλος Μολύβι και χαρτί είναι ταμάμ με σένα!
    Ακόμα και τα παλιά τα διαβάζω πάντα με την ίδια λαχτάρα …. καιρός να σε μάθουν και οι καινούργιοι όμως!
    Είμαι απαιτητική το ξέρω…και στριμμένο! Κι αυτό το ξέρω. Αλλά σε όσους αγαπώ δείχνω και τα στραβά μου!
    Πολλά φιλιά!

    υγ; γελάω μόνη μου…. Πώς είσαι εσύ και το Μαρινάκι παρέα, που σε λίγο θα μπείτε στο βιβλίο γκίνες αγκαλιασμένες, για τις αλλαγές διαδικτυακής στέγης ; Ε, εγώ καμία σχέση! Είμαι το αντίθετό σας! Όχι μόνο δεν έχω αλλάξει μπλογκ 7 χρόνια (σε 2 μήνες), αλλά δεν αλλάζω και όψη, ένα μπακράουντ, κάτι. Μούχλα ρε παιδί μου! ☺☺☺

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Δεν «φταις». Ευθύνεσαι!
      Και σου χρωστώ μεγάλο «Ευχαριστώ»! Όπως έγραψα πιο πάνω, στη Μαρία, νομίζω ότι ο συγκεκριμένος τίτλος με αντιπροσωπεύει περισσότερο από κάθε άλλον που είχα δώσει σε ιστολόγιο, διότι είναι ο λιγότερο περιοριστικός.
      Επιπλέον, κάθε κείμενο από τα παλιά ιστολόγια, γράφτηκε από ‘μένα και άρα είναι κομμάτι μου. Κάποια από τα παλαιότερα, ίσως τα έγραφα λίγο διαφορετικά. Κάποια μου φαίνονται αφελή και άτεχνα. Αλλά (θα) τα αναδημοσιεύω στην αρχική μορφή τους.

      Καλό μου έκανες, λοιπόν! Σ’ ευχαριστώ και πάλι!
      Φιλιά πολλά πολλά!❤

      ΥΓ. Γεγονός!

      Μου αρέσει!

Πες κι εσύ τα δικά σου...

