Γελάς, Ελλάς της αποφοράς;

gelas_ellas

Δελτίον Θυέλλης #3

Δεν είναι ότι θέλω ν’ αγιάσω. Διότι, αν αγιάσω, θα εκτίθενται από λιτανεία σε λιτανεία οι σαγιονάρες μου, το αγαπημένο μου πόντσο (το οποίο έχει ξηλωθεί, βαριέμαι να το μαντάρω κι αφήνει… μαύρο μίλι πίσω, την κλωστή!) και ίσως (ίσως) δυο αυγά που ‘χα βράσει πριν το Πάσχα και ξέμειναν στο ψυγείο.
Ε, όχι!
Πες, όμως, ότι ήθελα. Άνθρωπος είμαι κι εγώ, με πάθη κι αδυναμίες, ποτέ δεν ξέρει κανείς αν και πότε θα καβαλήσει καλάμι. Ε, δεν μ’ αφήνουν! Αυτό, είναι άτιμο πράγμα. Να θέλεις και να μπορείς (λέμε, τώρα) και να μη σ’ αφήνουν (οι) άλλοι.

Γράφεις (σαν άνθρωπος, πάντα) μιαν ανάρτηση, και σου ‘ρχεται η επικαιρότητα και σου κάνει το πρόγραμμα τουβλάκια της Jenga!

1Το event του καλοκαιριού

Στη ντάλα του καλοκαιριού, ας ξεκινήσουμε ταξιδιάρικα! (Άσ’ το σακ–βουαγιάζ κάτω, εμείς δεν θα ταξιδέψουμε, ό,τι θέλεις καταλαβαίνεις!)
Πες μου, όμως, ότι ήσουν Μύκονο στις 27 τουτουνού του μηνού και δεν πήγες στο ιβέντ του καλοκαιριού! Α, θα σε μαλώσω!

[Κάνε κλικ σε μια από τις εικόνες για να τη δεις σε μεγέθυνση και να διαβάσεις τις λεζάντες].

Όπως ενημερώνομαι:

Η συναυλία του 1,6εκατ. ευρώ
[…] Εν μέσω κρίσης, ο τζίρος της βραδιάς πραγματικά εκπλήσσει καθώς ούτε λίγο ούτε πολύ ο τζίρος άγγιξε τα 1,6 εκατ. ευρώ, με έσοδα από ΦΠΑ τα 385.000 ευρώ.
Η είσοδος ήταν 1.000 ευρώ παρακαλώ και η ελάχιστη κατανάλωση 10.000 ευρώ ανά παρέα! Πέντε ελεγκτές της ΑΑΔΕ ήταν πανταχού παρόντες, κάνοντας ελέγχους μέχρι το πρωί. Είχαν μάλιστα εγκατασταθεί στο νησί, δύο μέρες πριν.[…]
News247.gr, 28.07.2017

Περί τα 1300 άτομα έδωσαν το «παρών» στο event, εκ των οποίων:

[…] Διασημότητες, επιχειρηματίες, πολλοί Άραβες και Λιβανέζοι είχαν καταλάβει τα πρώτα τραπέζια στα οποία Έλληνες έβρισκες με το κυάλι όπως μεταδίδουν όσοι βρέθηκαν εκεί.[…]
LIFO.gr, 28.07.2017

Α, μωρέ… Ψυχούλες! Το διευκρινίζουν, οι άνθρωποι, ότι όσοι πλήρωσαν 1500€ και 1000€  κατ’ άτομο, ήσαν −ως επί το πλείστον− πετρελαιάδες και σελεμπριτάδες. Όχι, όμως, ότι δεν υπήρχαν κι Έλληνες (πώωως! Υπήρχαν, αλλά ήταν λίγοι. Οι πολλοί, προτίμησαν τη «φτηνιάρικη» λύση των 500€ και 300€ το κεφάλι!)

Εν τω μεταξύ, άσχετο με τα οικονομικά του αγώνα της βραδιάς, έχω να επισημάνω ότι:

• Ο Ramazzotti «άνοιξε» τη συναυλία (δηλαδή, ο αστέρας ήταν κατ’ ουσίαν ο Ρέμος!)
• Ο Ramazzotti, μας «ταλαιπωρεί» από το 1993 που είχε εμφανιστεί στην εκπομπή Ciao Ant1, την οποία παρουσίαζε η ντίβα της εποχής, Ρούλα Κορομηλά. (Καταλαβαίνεις, τώρα, για τι τραγουδιστή−περσινά−ξινά−σταφύλια, μιλάμε…)
• Τον Ramazzotti, στην Ιταλία, τον έχουν για να παίρνει τις γωνίες και να τινάζει τα χαλάκια. (Τραγουδιστής επιπέδου Αργυρού, Κιάμου, Τσαλίκη, ας πούμε).

[Κάνε κλικ σε μια από τις εικόνες για να τη δεις σε μεγέθυνση και να διαβάσεις τις λεζάντες].

Όπως θα παρατήρησες στις εικόνες και θα διάβασες και στις λεζάντες, έχουμε «έναν Ρέμο» και τον Ρέμο. Δεν με ενδιαφέρει το φατσικό του γίγνεσθαι και η σωματική του διάπλαση, αυτό όμως που με ενοχλεί είναι η εμμονή στην πλαστικοποίηση, στο αψεγάδιαστο, στο ψεύτικο, στο Photoshop…

2Τ’ άσπρο περιστέρι

Ο τίτλος της δεύτερης θεματικής μας ενότητας, σχετικώς άσχετος με το θέμα. Ομοίως και το τραγούδι, το οποίο παρετέθη, καθαρά, για αποτοξίνωση από το junk food της πρώτης θεματικής ενότητας!

Όταν ήμουν μικρή, στη γειτονιά διατηρούσε μαγαζάκι–ΕΒΓΑ μια συμπαθέστατη κυρία, ονόματι Περιστέρα. Το όνομά της, στην ηλικία εκείνη, μου φαινόταν κομματάκι αστείο, άσε που όποτε την έβλεπα ήθελα να την ταΐσω σποράκια!
Σ’ εκείνα τα χρόνια της αθωότητας, δεν μπορούσα με τίποτα να «καταπιώ» τις συνωνυμίες. Έτσι, για παράδειγμα, αν κάποιος δυστυχής λεγόταν Γιώργος Παπαδόπουλος, θεωρούσα ότι έπρεπε να περάσει και αυτός από δίκη. Μια συμμαθήτριά μου, που λεγόταν Παυλίδου, πίστευα ότι ήταν… της γνωστής σοκολάτας. Μία από τις εξαδέλφες μου που, ως κόρη του αδελφού του πατέρα μου, είχε ίδιο όνομα και επίθετο μ’ εμένα, την φώναζα «Τασούλα» διότι μόνον εγώ (θα έπρεπε να) είχα το προνόμιο να φέρω ακέραιο το Αναστασία Νικολάου. Μάλιστα!

Άντε, τώρα, στην Ελλάδα του 2017 να λέγεσαι Περιστέρα, να φέρεις επώνυμο Μπαζιάνα και να μην είσαι η σύντροφος του πρωθυπουργού της χώρας αλλά ούτε και η γιαγιά της (της οποίας, προφανώς, έχει πάρει τ’ όνομα). Πάρε μολυβάκι και χαρτί, φρέσκαρε τα μαθηματικά σου και υπολόγισέ το μου, σύμφωνα με τη Θεωρία των Πιθανοτήτων!

Κι όμως, συνέβη!
Αποφασίστηκε η παροχή εθελοντικής εργασίας «στη Μονάδα Μελέτης Ύπνου της Ψυχιατρικής Κλινικής του Αιγινήτειου Νοσοκομείου της κ. Περιστέρας Μπαζιάνα για το χρονικό διάστημα από 1/5/2017 έως 30/11/2017 χωρίς αμοιβή.»
Κάποιας κυρίας Περιστέρας Μπαζιάνα (όχι της συντρόφου του πρωθυπουργού, επαναλαμβάνω).

[…] Το νοσοκομείο επιβεβαίωσε ότι η απόφαση ανάθεσης του δικαιώματος παροχής εθελοντικής εργασίας στην κ. Περιστέρα Μπαζιάνα, αφορά βεβαίως την κ. Μπαζιάνα, όχι όμως τη σύζυγο του πρωθυπουργού.[…]
LEFT.gr, 28.07.2017

Πριν καλά–καλά κοπάσει ο κουρνιαχτός από το «επίδομα σφραγίδας» (το… φακ νιουζ κατά Πορτοσάλτε) κι αν ήσουν διακοπές και δεν ξέρεις περί τίνος ομιλούμε, ρίξε μια ματιά εδώ, τα συστημικά ΜΜΕ των χρεοκοπημένων μιντιαρχών και καναλαρχών, της συγκάλυψης δεκαετιών μίζας, ρεμούλας κι απάτης, «ανέβασαν ταχύτητα» στον ανεμιστήρα της λάσπης (τον οποίο δεν βάζουν, άλλωστε, ποτέ σε θέση off ).
Ζμπάθα με για την έλλειψη καλλιέπειας, τα κλισέ μού ήρθαν αυθόρμητα!

Πάμε να ρίξουμε μια ματιά! Σου έχω −δειγματοληπτικά− το «πριν» και το «μετά» −τη διάψευση.
Πλην της HuffPost που αποκαθιστά την αλήθεια, οι υπόλοιποι τράβηξαν «X» ενώ, για τη NewsBomb («σοβαρή» ειδησεογραφική πύλη τρομολαγνείας και −σκόπιμης− παραπληροφόρησης) είναι Δευτέρα. (Όταν απευθύνεσαι σε χαΐβανους που καταπίνουν αμάσητο ό,τι τους πασάρεις, ξέρεις ήδη πως δεν θα φτάσει στ’ αυτιά τους η διάψευση κι αν φτάσει θα την αμφισβητήσουν, άσε δε που θα δγιαδώσουν και σε φίλους του ιδίου φυράματος την ψευδή είδηση κι εν πάση περιπτώσει, άσ’ το ρε παιδί μου να υπάρχει, όλο και κάποιοι −πολλοί, ακόμη− θα τσιμπήσουν!)

[Κάνε κλικ σε μια από τις εικόνες για να τη δεις σε μεγέθυνση και να διαβάσεις τις λεζάντες].

3Free (liberal) press το ανάγνωσμα

Κάτι μικρό σού άφησα για το τέλος.
Ως μη σοβαρόν ιστολόγιον, αυτό και η γράφουσα δηλώνουμε ότι δεν είμεθα αρμόδιοι να αναλύσουμε την οικονομική κατάσταση της χώρας. (Και ποιοι είμεθα εμείς, δηλαδή, να το πράξουμε, όταν υπάρχουν κορυφαίοι αναλυταί, του διαμετρήματος ενός Μπάμπη Παπαδημητρίου, ενός Γιάννη Λοβέρδου, ενός Χρήστου Κώνστα, ενός Γιώργου Καισάριου… Πού (να) πάμε εμείς με τα… bic;!)

Η… εγκυροτάτη Athens Voice (των ιερών τεράτων της δημοσιογραφίας Βουλαρίνου, Γεωργελέ, μεταξύ άλλων, και του πνεύματος όπως, η Σώτη Τριανταφύλλου) «σχολιάζει» την έξοδο της χώρας στις αγορές, επικαλούμενη –προφανώς– αξιόπιστες δημοσιογραφικές πηγές σε απευθείας… σύνδεση με τον Herr Schäuble.
Παιδιά! Σας έχω νέα!

[Κάνε κλικ σε μια από τις εικόνες για να τη δεις σε μεγέθυνση και να διαβάσεις τις λεζάντες].

Δεν στο αναφέρω, παιδί μου, για να πανηγυρίσεις! Το πώς βλέπουμε εμείς τις… αγορές, είναι άλλη ιστορία, όχι της παρούσης (και όχι, ξαναγράφω, της αρμοδιότητός μας!)
Η παράθεση έγινε με σκοπό την αξιοπιστία των όσων δημοσιεύονται και, πολλές φορές, θέλοντας και μη, διαβάζουμε, καθώς οι «ειδήσεις» περνούν μπροστά από τα μάτια μας (και το μάτι, μάτι είναι! «Παντού υπάρχει νόμος», σου λέει, «στα μάτια όχι όμως!»)

• • •

Υστερόγραφο: Αρτίστα, λουκουμάκι;

loukoumi2


Τον τίτλο της ανάρτησης εμπνεύστηκα από την παλιά, θεατρική παράσταση του Ελεύθερου Θεάτρου «Γελάς, Ελλάς, Αγελάς» (1987) σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή, αλλά και από το βιβλίο του Κώστα Ζουράρι «Γελάς Ελλάς Αποφράς» (Εκδόσεις Αρμός, Μάιος 1999)
Την πρωτότυπη εικόνα βρήκα στο Vecteezy.com. Εν συνεχεία την «πείραξα» λιγάκι!

25 thoughts on “Γελάς, Ελλάς της αποφοράς;

    1. Πάρε, καλέ! Κερνάμε, δεν βλέπεις;!
      (Είδες τι λαρτζ τύπος είμαι;!)
      Η γιατρός Παζαΐτη, όμως, δεν ήτο φακ νιουζ! Και να, κάπως έτσι θα το σκέφτηκαν κι αυτοί! Σου λένε, «αφού η δικιά μας έγινε γιατρός, γιατί να μη ζήλεψε κι η μικρή;»
      🎈🎪, σου λέω!

      Μου αρέσει!

  1. Φέρε όλο το κουτί με τα λουκούμια, βάλε και παγωτό σε μια μεγάλη φρουτιέρα, πιάσε κι ένα μπουκάλι ουίσκι Τζόνι μαύρο για μετά και μη μου μιλάς, άσε με μόνη μου, εγώ παρέα θα κάνω με το Τζόνι μου, έχω μαράζι στην καρδιάαααα, έχω μαράζι στην καρδιά!
    Είναι που σιχαίνομαι και τον Έρος. κι αυτόν και τη φωνή του και τα τραγούδια του.
    Του Ρέμου πάλι, ήταν ένα που μου άρεσε, αλλά δεν θυμάμαι πότε το είχε βγάλει και τι τίτλο είχε, κάτι για μια αναπνοή έλεγε και μετά ας πέθαινε λέει αυτός και ένα όνειρο έλεγε που θα το φύλαγε, για ποιον δεν θυμάμαι, αλλά εκείνο το άσμα μου είχε αρέσει πολύ!
    Και της Τριανταφύλλου το «Εργοστάσιο μολυβιών» μου είχε αρέσει. Μετά αυτή κάτι έπαθε, μάλλον πρόωρη εμμηνόπαυση και δεν έπαιρνε, προφανώς, χάπια οιστρογόνων και έχουμε τα τωρινά αποτελέσματα.
    Κατά τα λοιπά, θα γίνω άλλη τόση, από τα πολλά λουκούμια και τα σχετικά, αλλά χαλάλι σου!
    Τα γράφεις τόσο ωραία, που δεν πειράζει!
    Άντε, εβίβα το πρώτο Τζόνι μπλακ λέιμπελ!

    Αρέσει σε 2 άτομα

    1. «Το Εργοστάσιο των Μολυβιών» μού είχε αρέσει αρκετά κι εμένα. Στη συνέχεια, στη «Φτωχή Μάργκο» είδα (ή μου φάνηκε) μια προσπάθεια να πλησιάσει τον Κέρουακ. Κι εκεί, σταμάτησε το πάρε−δώσε μου με την κυρία που την πήρε το Ποτάμι, την πήρε ο ποταμός!

      Το άΖμα δεν το γνωρίζω, αλλά έχω να… καταθέσω (και πάρτε με με τις λεμονόκουπες, δεν με νοιάζει! Ουδείς άνθρωπος άσφαλτος!) ότι κάπου τριγύρω 1996−1997, με είχαν παρασύρει (τραβάτε με κι ας κλαίω) στις «Χάντρες», στο Θησείο, όπου εμφανίζονταν ο Ρέμος, η Θεοδωρίδου (προ Φουστάνουॱ αγνώριστη), ο Λιβιεράτος (έλεος!) και σε κάποια στιγμή εμφανιζόταν κι ο Παντελής Καναράκης (η καλύτερη στιγμή της βραδιάς).
      Έκτοτε, δεν με ξαναείδαν οι αθηναϊκές πίστες!

      Και μια που έχουμε λουκούμια, παγωτό, Johnny black label…
      Ρίξε μια ματιά εδώ (36:31 μέχρι και 36:50, περίπου, που λέει «Χαίρομαι που με ρωτάτε…»)

      (Είπα να το κάνω ξεχωριστή ανάρτηση, αλλά έχει βουίξει το twitter και το απολαμβάνω από ‘κει!)

      Καλό μήνα, με τους ασπασμούς μου!

      Αρέσει σε 1 άτομο

      1. Δυστυχώς δεν με έχουν πάει σε μεγάλη πίστα, ούτε καν σε μικρή και δεν θα με πάνε ποτέ, μετά την αποκάλυψη που τους έκανα, πως τόσα χρόνια άκουγα τη λέξη Κιάμος και νόμιζα ότι είναι κάποια βραχονησίδα βορειοανατολικά του Καστελόριζου.
        Ενώ θα ήθελα να πάω, διότι μου αρέσει και η Λαίδη με τη Θυσία της και η Στανίση και η Πίτσα Παπαδοπούλου και ο Πασχάλης Τερζής και ο Σταμάτης Γονίδης και ο Μαζώ μου αρέσει, αλλά κανείς δεν με πιστεύει ότι μου αρέσουν αυτά.
        Μόνο μια φορά με είχαν πάει σε ένα υπόγειο στην πλατεία Βικτωρίας, που τραγουδούσε η κυρία Καίτη Ντάλη και το ευχαριστήθηκα! Εξαιρετική λαϊκή φωνή, θα γράψω καμιά μέρα γι αυτήν.
        Μη με βλέπεις έτσι, ακούω πολλά είδη μουσικής.
        Εντάξει, στην εκπομπή έπαιζα μόνο ροκ, τζαζ, μπλουζ, σουίνγκ και τα συναφή και στην καθημερινότητά μου δεν τα ακούω, αλλά όμως είναι κάποια που μου αρέσουν!
        Η Θεοδωρίδου δεν μου αρέσει. Έχω ακούσει δύο τραγούδια της, δεν θυμάμαι ποια και νύσταξα χειρότερα από ότι νυστάζω με τη Λάνα Ντελ Ρέι.

        Αχ ναι! Το βίδεο!
        Μισό να φάω ένα λουκούμι…
        Ωραιότατο το βίδεο, αλλά η δαιμονία φίλη μου η Calypso Larah, μπόρεσε και είδε τι πραγματικά έγραφε το σημείωμα: https://www.facebook.com/CalypsoLarah40XroniaEpityxies/videos/1410346945722381/?hc_ref=ARR9I5D8uDl-2l0jX6UthqvDYqSSxuCt4C27dH4yDttwZfeb9sFiaCGAblzPaG5GUNE&pnref=story.unseen-section

        Καλημέρα και καλό μήνα, Αναστασία!

        Αρέσει σε 2 άτομα

        1. Σε συνέχεια του πρότερου σχολιασμού μου, να σου πω ότι ένα διάστημα (μεταξύ 1990−1998, η πιο «social» περίοδος της ζωής μου) είχα «γυρίσει» αρκετές μεγάλες και μικρές πίστες με την τότε παρέα μου.
          (Ανέκαθεν ήμουν υπέρ του ότι καλόν είναι να τα δοκιμάζει όλα ο άνθρωπος).
          Βέβαια, απ’ όλο αυτό, μου έμειναν κυρίως:
          • ένα ρεμπετάδικο κοντά στον παλιό σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης (αν δεν κάνω λάθος), όπου όσο προχωρούσε η νύχτα γίναμε όλοι μια παρέα
          • ένα σκυλάδικο στην παραλιακή (μόνο για το ότι εκτυλίχτηκαν σκηνές βαβούρας ελληνικής ταινίας, με τον ζηλιάρη μεσήλικα να φέρνει «βόλτες» απ’ το μαλλί την βλεφαροπετούσα συνοδό του)
          • ένα (γνωστό) με νησιώτικα, όπου ήθελα να φύγω από τη στιγμή που μπήκα, καθόσον ο αχανής χώρος μού έφερνε σε έκθεση αυτοκινήτων… και μία−δύο ακόμη περιπτώσεις, τις οποίες όμως δεν μπορώ να αναφέρω διότι εκείνη την εποχή αφορούσαν «εν οίκω» αγαπημένου φίλου με… εμπλοκή πολύ γνωστής «κυρίας» της πίστας. Κρίμα…

          Νομίζω ότι υπάρχουν κομμάτια που μας «αγγίζουν», απ’ όλο το μουσικό φάσμα. Και, πράγματι, ίσως να μην τα επιλέξουμε για τη δισκοθήκη μας, αλλά δεν θα αλλάξουμε σταθμό στο ραδιόφωνο αν τ’ ακούσουμε.
          Η Καίτη Ντάλη! Φοβερή φωνή! Ναι, αρτίστα μου! Να γράψεις!

          Η σελίδα του παρόντος ιστολογίου, έσπευσε να κάνει «Like» τη σελίδα της δαιμονίας φίλης σου Calypso Lara (40 xronia Epityxies) μετά το ντοκουμέντο που προσεκόμισες προς τέρψιν και ενημέρωσιν του αναγνωστικού μας κοινού!

          Σ΄ευχαριστώ πολύ, αρτίστα!
          Τους ασπασμούς μου!

          Αρέσει σε 2 άτομα

  2. Θες να σχολιάσω;
    -Τσου! 😉
    Θα τσιμπήσω όμως ένα λουκουμάκι και αν έχει γεύση τριαντάφυλλο ακόμα καλύτερα, θ’ ακούσω ξανά το τραγούδι της Γαλάνη, θα πιω δροσερό νεράκι (όχι παγωμένο!) και θ’ αφήσω την Breeze of luxury, (αεράκι πολυτέλειας) να με πάει στα καθαρά νερά μιας ερημικής παραλίας, έτσι μόνο θα ξεχάσω (χωρίς κόπο) ότι διάβασα!!! 😀
    Καλό μήνα Αναστασία μου!
    ΑΦιλιάκια πολύ χαμογελαστά! 🙂 🙂 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Μα, breeze of luxury άνευ Γιάννας = παπουτσάκια δίχως κιμά.
      Και, μπορεί να μη σε πάει
      […] στα καθαρά νερά μιας ερημικής παραλίας […] αλλά σε κάτι πιο cosmopolite, π.χ. στα Επτάνησα, με το Octo σου και το πούρο σου!


      Περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ!

      Καλό μήνα και σ’ εσένα, Στεφανία μου! ⛵
      Να είσαι καλά!
      Πολλά φιλιά, καλοκαιρινά και, επίσης, χαμογελαστά❣☺🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

      1. Απορία: Αυτά τα λεπτά ποδαράκια πώς στηρίζουν αυτές τις κεφάλες;
        Βλέπεις τα ποδαράκια μπορείς κόβοντας λίγο από γύρω γύρω και λιποδιαλύοντας τα, να τα «πλάσεις», το κεφάλι όμως όσο και να τραβάς και να γεμίζεις τα κενά παραμένει τεράστιο… (κακιούλες; ΟΧΙ. απορίες!) 😛
        Κατ’ άλλα το 8 είναι μαύρο και για μαύρο σκαφάκι λέγονται πολλά, σκοτεινά! 😉

        ΑΦιλάκια ανεμοδαρμένα (κακό για τα σκαφάκια)! 🙂

        Αρέσει σε 1 άτομο

        1. Το παρόν ιστολόγιο και η γράφουσα, δηλώνουμε αναρμόδιοι να απαντήσουμε στις απορίες (όχι κακιούλες!) της αγαπητής αναγνώστριας και φίλης, Στεφανίας!

          Όσον αφορά το πλεούμενο, και σκαφάκι δεν θα το ‘λεγα… 😉
          ❤⭐

          Μου αρέσει!

  3. Υπήρξε που λες ένας δυνατός έρωτας το ’11, κι αν και δεν άκουγα λαϊκά άζματα, υπέπεσα στο σφάλμα να ακούω δύο του Ρέμου! Ο έρωτας κάνει διάφορα χαζά, ‘ντάξει; Ντρέπομαι, το ομολογώ, κι αμαρτία εξομολογουμένη ουκ έστιν αμαρτία, σωστά; Υπήρξα κι εγώ νεαρά (μπουαχαχαχα πριν 6 χρόνια δεν με λες και νερά) κι ερωτευμένη! Έχω κάνει χίλιες μετάνοιες από τότε!
    Κι έρχεσαι τώρα και μου το θυμίζεις καλή μου κοπέλα;
    Καλά, δεν σου κρατάω μούτρα, γιατί εγώ έλειπα διακοπές ( όχι Μύκονο φυσικά☺) και δεν πήρα είδηση, οπότε με ενημέρωσες, να ξέρω τι τιμές παίζουν, αν πάω σε τέτοια events στη Μύκονο ( μπουαχαχαχα…σε καλό μας σήμερα! ☺)
    Ακόμα έχουμε να κάνουμε με φακ νιούς ; Οϊμέ, δεν θα απαλλαγούμε ποτέ από δαύτα;

    Λοιπόν έχει πολύ ζέστΑ , δεν μπορώ να γράφω άλλο, τελείωσα και το φαγητό μου, καλή μου χώνεψη και εσάς καλό σας μήνα … πήρε το μάτι μου παραπάνω κάτι για λουκούμια κι άλλα κεράσματα. Αμ, δεν θα ξεβαρεθώ καμιά ώρα και θα αρχίσω τις αναρτήσεις μου περί υγείας κι άλλων τινών …. να σας πω εγώ που μιλάτε χωρίς αιδώ για άσπρη ζάχαρη κι άλλα επικίνδυνα έτσι ελεύθερα! Ντροπή σας (καλά η Αρτίστα είναι παλιό μου άχτι! Αλλά κι εσείς Νατάσα μου ; Με κόρη στην εφηβεία; Θα σας περιλάβω κάποια στιγμή να δω πόσες μετάνοιες θα κάμετε εσείς τότε!)
    Φιλιά πάντως σας στέλνω κι όλη μου την αγάπη!!! ♥

    Αρέσει σε 2 άτομα

    1. χι χι! 😛
      «Προσέξατε» κορίτσια πως τ’ αγόρια συνήθως μας διαβάζουν και κάνουν κανένα like αλλά δεν σχολιάζουν;
      Είπα, έτσι για λίγο normal κουτσομπολιό… 😉
      Τι ζάχαρες και καφέδες;… στο «σπιτικό» μου, δεν υπάρχει ούτε καφές και η αφεντιά μου, έχει πιει μια φορά στη ζωή της (μεταξύ δυο γάμων) και αυτό αναγκαστικά σε καφετζού… 😀
      ΟΚ! η stevia, ο σύζυγος ως διαβητικός την τιμά δεόντως και τώρα που βγήκαν και σοκολατάκια με stevia, είναι περιχαρής!
      Πάω τώρα και για λίγο σφουγγάρισμα! 🙂

      Αρέσει σε 2 άτομα

      1. Εεε! Χωρίς καφέ πού πας, βρε μαγισσούλα;!

        Τα σοκολατάκια με στέβια είναι πολύ ωραία, αλλά υπάρχει… κίνδυνος εθισμού! 😊

        Το ένα εκ των αγοριών είναι Ισπανός, δεν νομίζω ότι καταλαβαίνει, ο άνθρωπος, απλώς τιμά το ιστολόγιο με την παρουσία του!

        Φιλάκια, καλό βράδυ❣🌙⭐

        Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Εδώ, Αριστέα μου, ομολόγησα εγώ ότι τον είχα ακούσει live! Το δικό σου; Πταίσμα μπροστά σ’ αυτό!

    Τραπέζι να μην ξεχάσεις να κλείσεις, διότι γίνονται ανάρπαστα, σου λέει! Είδες, σε ενημέρωσα για τις τιμές (τόσο με τον φετινό, όσο και με τον περσινό κατάλογο) για να ξέρεις να κάνεις τα κουμάντα σου, βρε παιδάκι μου!

    Καλή σου χώνεψη, βεβαίως!
    Λουκουμάκι, μόνο κερνά το μαγαζί! Το ίδιο το… μαγαζί δεν τρώει εδώ και μήνες (εντολή ιατρού!) Ούτε άσπρη ούτε μαύρη ούτε μέλι (κι αν προκύψει λόγος κι αιτία… μόνον ό,τι έχει στέβια).
    Μικρό το κακό, τον καφέ μου τον έπινα πάντα εντελώς σκέτο, από αναψυκτικά πίνω μόνο… νερό (ε, και καμιά «Σουρωτή» ή κάνα Perrier) ενώ, εύκολα γίνομαι ρεζίλι αν έρθει κανείς σπίτι και ζητήσει καφέ ή τσάι με ζάχαρη (διότι δεν έχω ζάχαρη!) 😏

    Φιλιά πολλά, καλό κι όμορφο μήνα❣🏖

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Ε, καλά ! Ούτε στο δικό μου σπιτικό υπάρχει άσπρη ζάχαρη!
      Να’ναι καλά η στέβια!
      Εμένα δεν μου την έκοψαν ιατρικοί λόγοι, αλλά η λατρεία μου στην πρόληψη. Ήδη μετράω 7 χρόνια που έχω κόψει γλυκά, αλλά και οτιδήποτε περιλαμβάνει τη ζάχαρη ως συντηρητικό, για αυτό εξάλλου είναι κομμένα κι όλα τα επεξεργασμένα τρόφιμα!

      Αλλά μαγισσούλα μου, χωρίς καφέ; Χωρίς ελληνικό καφέ για την ακρίβεια; Δεν ζω! ☺
      Νατάσα μου , πάντως αν κερνούσες (και) βρώμη, εκτός του ότι θα πρωτοτυπούσες, εμένα θα με έκανες πολύ χαρούμενη!!! Η αρτίστα πάλι δεν ξέρω τι θα μας έσερνε! ☺
      Φιλούρες!

      Αρέσει σε 2 άτομα

  5. Άσχετο αλλά η Γιάννα όσο πάει και φέρνει στον Μάκαρο τον μακαρίτη. Άμα της βάλεις ένα μουστάκι, φτυστή είναι. Νατάσα καλά που ενημέρωσες για το μενού του Νάμμος Σαλαμπλάγια, γιατί είχα έναν ενδοιασμό για το μενού. Τώρα που το είδα, κλείνω θέση για το επόμενο προσκύνημα.
    Τσιμπάω κι εγώ ένα λουκουμάκι εξερχόμενη ε;
    (Καλό μήνα Νατασάκι!)

    Αρέσει σε 2 άτομα

    1. Άσχετο;! Σχετικό, σχετικότατο!
      (Έχει και την κατεβασιά στο μάτι, απ’ ό,τι βλέπω!)
      Επίσης, «φέρνει» και στην άλλη μεγαλομαντάμ, την ξανθή, που όσο πάει το κεφάλι, ενσωματώνεται στους ώμους!
      Α, δεν ξέρω τι θα ‘χει του χρόνου, διότι μενού διέθετε ο περσινός κατάλογος.
      Να μεριμνήσουμε, βρε παιδί μου, να ξέρουμε, αν είναι, να φάμε απ’ το σπίτι!

      Βεβαίως, και δροσερό νεράκι!

      Καλό μήνα, Μαρία μου, σ’ ευχαριστώ πολύ! 🌹

      Αρέσει σε 1 άτομο

  6. Τελικά τα ΜΜΕ στη χώρα μας δεν είναι απλά για γέλια, είναι (και) για κλάματα. Βλέπω να στέλνω εκείνη την επιστολή που λέγαμε στο Βατράχι! Να πάρω τουλάχιστον το επίδομα της επιδερμίδας! Γιατί δημόσιος υπάλληλος χωρίς τσιτάτη επιδερμίδα (σαν της Γιάννας) δε νοείται! Όσο για το event του καλοκαιριού, δεν θα πήγαινα ακόμη και αν με πλήρωναν το χιλιάρικο. Παίρνω λουκουμάκι και σε φιλώ.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Τι έχουμε για σήμερα; 😉
      1. Ο Ισπανός πολύ cool να τη βρίσκει χωρίς να καταλαβαίνει… (Χμ! άβυσσος η ψυχή των αρσενικών!) 😀
      2. Έτσι και η Αριστέα έρθει κατά δω, σίγουρα θα το κάψουμε γιατί και η αφεντιά μου είναι της «ολικής» και κουάκερ κάθε πρωί μες το αμυγδόγαλο ή με κατσικίσιο γιαούρτι, ξηροί καρποί, φρούτα κλπ, αλλά ούτε ξενέρωτα τσάγια πίνω! (με κρασάκι θα τη βγάλουμε!) 😛
      3. Ευχαριστώ για τη συμβουλή εθισμού στα σοκολατάκια stevia γιατί παρόλο που είμαι κανονική σε κιλά, τον «κάθε» εθισμό τον προσέχω! 😉
      4. Καλημέρα με πολλά ΑΦιλάκια! 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

    2. Κυρίως για κλάματα, Mia μου… Αν σκεφτείς πόσοι τα παρακολουθούν ευβλαβικά και βγάζουν και… πορίσματα, ανάλογα με το πώς παρουσιάζονται τα θέματα από τους «δημοσιογράφους» του εκάστοτε καναλιού / ιστότοπου / εφημερίδας…
      Θα έλεγα να το αλλάξεις, λιγάκι, το… επίδομα (ή, άσε να επιληφθεί το «Βατράχι»).
      Π.χ. «θα υπαχθούν στα Βαρέα και Ανθυγιεινά, οι γυναίκες δημόσιες υπάλληλοι». Think about it! 😉

      Φιλώ σε, Mia μου❣ Καλό απόγευμα!

      Μου αρέσει!

      1. Με προβλημάτισες. Θα το σκεφτώ. Χμμμ… Λοιπόν το βρήκα: «Θα υπαχθούν στα βαρέα και ανθυγιεινά οι όμορφες γυναίκες δημόσιες υπάλληλοι για να βγουν νωρίς στη σύνταξη και να μη ρυτιδιάσουν»! Τρέχω να το στείλω στο Βατράχι για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση του κοσμάκη!

        Αρέσει σε 1 άτομο

  7. Κλείστε τα μάτια για να μη σοκαριστείτε γιατί σκοπεύω να φάω όλα τα λουκούμια!
    Άντε στην υγειά μας!
    Αν και θα μας κλείσουν όλους, εθελοντικά πάντα, στην ψυχιατρική με όσα γίνονται…δεν πειράζει, αρκεί να έχει λουκούμια και να μην τραγουδά ο Ρέμος!
    Πιάσε και τη σημαία βρε που δεν προλαβαίνω….που τους πήρε ο πόνος τους άριστους…τώρα άριστοι…στυλ Μπογδάνου η αριστεία να φανταστείς, οπότε…φέρε κι άλλα λουκούμια!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Η… σημαία, έχει ήδη αρχίσει να γίνεται (το επόμενο) θέμα (μαζί με άλλα). Εξ ου και η ανάρτηση που σχολιάζουμε τώρα, μαζί με άλλες, «ενημερώθηκαν» σήμερα και απέκτησαν υπότιτλο: Δελτίο Θυέλλης. Φτιάχτηκε και νέα (υπο)κατηγορία γιατί, όπως βλέπεις / βλέπουμε, δεν συμμαζεύεται η κατάσταση!

      Δεν είμαστε να κλείνουμε μάτια! Ανοιχτά θα τα έχουμε κι εσύ, φάε με την ησυχία σου τα λουκουμάκια σου!

      Δεν σχολιάζω άλλο, επί του παρόντος, διότι θα μου κρατήσει μούτρα η ανάρτηση που είναι… στα σκαριά!

      Φιλιά, Μαρία μου! ❤

      Μου αρέσει!

Πες κι εσύ τα δικά σου...

