Βίος ανθόσπαρτος άνευ εμποδίων

wed-of-the-year

Έτσι είναι ο βίος κάποιων ανθρώπων, είτε αναφερόμαστε σε αυτό καθεαυτό το «μυστήριο» είτε γενικώς και άνευ περαιτέρω ερμηνείας και επεξήγησης. Έτσι ήταν και ο βίος που εσπάρετο και ερράνθη άλλη μια φορά, ἅμα τῇ εὐκαιρίᾳ του γάμου τους, των πολύτεκνων νιόπαντρων.

Κι ήταν ένας γάμος, αχ μανούλα μου, που ‘μοιαζε συννεφάκι, συννεφούλα μου! Βέβαια, οι καλοί και σωστοί χριστιανοί (και, πάνω απ’ όλα, άνθρωποι) δεν μπορούσαν παρά να στηλιτεύσουν το γεγονός, καθόσον «η Ορθόδοξη Εκκλησία θεωρεί πορνεία την συμβίωση εκτός γάμου και κανονικά δεν θα έπρεπε να δεχθεί να γίνει ο γάμος χωρίς εξομολόγηση και ομολογία πίστεως. (…) Αυτό λένε οι γραφές. Καταδικάζει τις προγαμιαίες σχέσεις. Δεν μπορείς να είσαι αλα καρτ χριστιανός. Η αγία γραφή είναι ο Λόγος του Θεού.»
Αλλά, είδες ρε Μπαγάσα; Η φιλεύσπλαχνη εκκλησία, είναι ανώτερος άνθρωπος και όλα τα συγχωρεί!

wed-of-the-year02

Έτσι, σε πείσμα των κακοήθων που θα ήθελαν, το ζεύγος να ‘χει περάσει του λιναριού τα πάθη (άντε, τώρα, ας πούμε, να τους ‘ξομολογήσεις αυτούς τους δύο!), όλα έγιναν ως ήτο προγραμματισμένα από το Φεβρουάριο (από τότε είχε πάρει το μάτι μου τα… χαρμόσυνα κι όποιος ξέρει κάτι διαφορετικό να με ενημερώσει πάραυτα!) κι επιτέλους, αυτός το στεφανώθηκε δόξῃ καὶ τιμῇ το κορίτσι και το ‘καμε κυρία Κοκοβίκου –κι όχι, ας τολμήσει η κάθε στρίντζω ν’ αδειάσει τα μπουγαδόνερα πάνω στις απλωμένες σωβρακοφανέλες του «x» Σάκη-Αντωνάκη, λέμε τυχαία ένα-δυο ονόματα από την ευρεία γκάμα του εορτολογίου.

«Αχ! Παπαράτσο Παπαράτσο, ξύλο που θα το φας!
Μέσα στο πλούσιο παλάτσο τι θέλεις, τι ζητάς;»

Ο γάμος έλαβε χώρα στο «άβατο» κι ήταν, σου λέει, καλεσμένη όλη η κρεμ ντε λα κρεμ! Σελεμπριτάδες και σελεμπριτούδες με δημιουργίες της ωτ κουτύρ και λοιπά ενδύματα βλαχομπαρόκ αισθητικής και γούστου έπλεξα-δαντέλα-για-τη-ντιβανοκασέλα, με τα σατέν και τα λαμέ τους, με τροφαντά μπρατσάκια κάποιας ηλικίας φόρα-παρτίδα με κόψιμο στην αμασκάλη, με τα λουστρίνια τους και τους δίπατους κοθόρνους τους,  με ύφος «ξέρεις ποια είμαι εγώ, πώς με λένε κι η σκούφια μου από πού κρατάει» κι αμηχανία επαρχιώτη μιας άλλης εποχής μπροστά στο σιντριβάνι της Ομόνοιας!
Πήρε το μάτι μου και την άλλη τη φρεσκοπαντρεμένη (κι ο δικός της ήτο γάμος της χρονιάς, αλλά όχι τόσο όσο αυτός), ενδεδυμένη ταπεινά, από τα παραπεταμένα σας, κυρία, μέσα στην κλάρα και τη βουκαμβίλια (το τίμησε το φλοράλ! Α, όλα κι όλα! Θα κόψω ρόδα μυρωμένα κρίνα κι ανθούς και πασχαλιά να τα σκορπίσω ένα-ένα στα μακρυά σου τα μαλλιά, αλλά στο σουπερλατίφ, λέμε!)
Γνωστή τηλεπερσόνα – ντύθηκε η νύφη με τ’ άσπρα και βάζει στα μαλλιά της δυο άστρα, την έκραξαν ελαφρώς, καθώς, σύμφωνα με τις επιταγές του savoir vivre (και του savoir faire) αυτό είναι το χρώμα της νύφης της original! Μπορεί, στην περίπτωσή μας, η μια ν’ ανταγωνίστηκε μέχρις εσχάτων την άλλη στο γεννοβόλι, αλλά ετούτη την πιο μεγάλη ώρα (που) είναι τώρα, δεν πας, κούκλα μου, σαν την παρθένα των επτά φεγγαριών!
Βέβαια, επειδή εγώ είμαι πιο χαλαρός τύπος, κάπου το δικαιολόγησα, το δυστυχισμένο. Βλέπεις, την άλλη μέρα είχε κηδεία! Bad timing! Μαύρη η ψυχούλα του, αυτό ήξερε πώς έκανε κουράγιο και πήγε να σταθεί στο ζευγάρι. Και άντε, πες, αποφάσιζε να σταθεί μόνο στο ζευγάρι. Μα, να μην κατευοδώσει τον πεθαμένο στο τελευταίο του ταξίδι; Που, Κύριος (κι όχι μόνο!) οἶδε πόσο της είχε σταθεί ο εκλιπών στα μικράτα της! (Και, γενικώς, σ’ ετούτο τον ντουνιά, όλο και κάποιος στέκεται σε κάποιον άλλον, δεν είναι της παρούσης, κουβέντα κάνουμε, βρε αδερφέ!)
Είχαμε, ωστόσο, κι άλλες παρουσίες στα λευκά! Ενδεικτικώς αναφέρω δύο, αρχής γενομένης από δημοφιλή αοιδό, ο οποίος, πάντως, «έσπασε» το λουκ με γραβάτα στραφταλιζέ (να τον βρουν αν τυχόν χανόταν στο λαβύρινθο της έπαυλης) και σκούρο σακάκι, ρηγμένο ανέμελα στον ώμο σαν τον συγχωρεμένο τον Τρίτση
Κυρία της πολιτικής, πάλι, αρχικώς, την πέρασαν για δρώμενο (σου λέει, έχει και παγωτατζή το ιβέντ) και της φόρασαν στη ζούλα το καπελάκι της ΕΒΓΑ το οποίο είχε λησμονήσει. Μη νομίζεις, συμβαίνουν αυτά. Η ζέστη, τα λόγια του παππά… όσο να ‘ναι, χάνεται η μπάλα (και το μέτρο και το σταθμό!)

Όλους αυτούς, τώρα, περί τους πεντακόσιους νοματαίους, τους είχαν εφοδιάσει με ειδική gold card που έφερε το ονοματεπώνυμό τους και άλλα κρυπτογραφικά και τους πέρασαν κι ένα χέρι σκάναραν από ειδικό μηχάνημαॱ όσους τους έβρισκαν καθαρούς, τους άφηναν να περάσουν και να γευτούν το βασιλικό καβούρι που συμπεριλαμβανόταν, μεταξύ άλλων, στο μενού. Οι υπόλοιποι, πήγαν για σουβλάκι στη Σταμάτα.
(Βασιλικό καβούρι! Μάλιστα! Εμ, τι φαντάστηκες; Ότι θα τους τάιζαν μακαρόνια με κιμά; Αχ, γλυκιά μου!)

wed-of-the-year03

Κάπως έτσι απεφεύχθη η έλευσις ανεπιθύμητων πλεμπαίων που, ικανούς τους είχαν, ν’ αρχίσουν να ζητάνε ρουσφέτια από το γαμπρό! Ξέρεις, «αγαπημένε μας, μη μας ξεχάσεις όταν θα γίνεις υπουργός» −διότι, πρέπει να σου αποκαλύψω κάπου εδώ, το βουλευτιλίκι το ‘χουμε σίγουρο! Να μη σου πω και την πρωτιά σε σταυρούς, τι νομίζεις; Ότι δεν ξέρει ο Έλλην ποιον θα ψηφίσει για το καλό του;
Για του λόγου το αληθές, σου έχω δηλώσεις του κυρίου Μπάμπη, ο οποίος αποτελεί φωτεινό παράδειγμα Έλληνος, αντιπροσωπευτικό μοντέλο του τριπτύχου πατρίς − θρησκεία − οικογένεια και επιτομή συνειδητοποιημένου ψηφοφόρου.

wed-of-the-year04

Πες τα, κύριε Μπάμπη μου!
Καλοντυμένοι, μάλιστα! Εξαιρετικά αφιερωμένο στη Φιλιώ, από το Πέραμα, που ξημεροβραδιάζεται στη φάμπρικα (γιατί έχει κι αυτή παιδιά· κάνουν, βλέπεις, κι οι φτωχοί παιδιά), αντί να πεταχτεί μέχρι το Golden Hall ή την Κηφισιά ν’ ανανεώσει τη γκαρνταρόμπα της, που κυκλοφορεί με κάτι διπλομπαλωμένα τσίτια και τα δάχτυλα του ποδιού χαμογελούν μέσα από τ’ ανοιγμένο παπούτσι!
Πες τα, κύριε Μπάμπη μου!
Καθαροί, βεβαίως! Άντε, μπας και το διαβάσει κάνας άπλυτος κι ανακαλύψει το σαπούνι και το Noxzema Dry Care.
…Και αξιοπρεπείς, αλίμονο! Αυτά, να τα βλέπουν κάποιοι πειναλέοι ζήτουλες που απαιτούν να πληρωθούν… άκουσον, άκουσον! Τα δεδουλευμένα τους! Χα! Επειδή είναι αδαείς, αμόρφωτοι και ανενημέρωτοι, πες τους κύριε Μπάμπη μου ότι, σύμφωνα με την πρόσφατη απόφαση του Αρείου Πάγου: «Η μη καταβολή των δεδουλευμένων αποδοχών του μισθωτού, έστω και μακροχρόνια, δεν αποτελεί από μόνη της βλαπτική μεταβολή των όρων της σύμβασης εργασίας του.» Έεετσι!
Κύριε Μπάμπη μου, εσύ! Στυλοβάτη της δημοκρατίας, της αξιοκρατίας, της αριστείας και −άσε με να μαντέψω!− της Νέας Δημοκρατίας!

Έλα, να επιστρέψουμε στα του γάμου, να υποστηρίξει και το χαρακτήρα του το παρόν ιστολόγιο!
Περί πλεμπαίων, εάν ενθυμείσαι, η συζήτησις πριν επεκταθούμε σε κάποιες δυσάρεστες πτυχές, άγνωστες στους αγνούς νεόνυμφους και τους εκλεκτούς καλεσμένους τους με θητεία αρπαχτών σκληρής εργασίας πάσης φύσεως (λιώσαν τα νιάτα τους στη βιοπάλη).
Οι οποίοι καλεσμένοι, εισήλθαν, λέει, στην έπαυλη «υπό τους ήχους κομματιών Μάνου Χατζηδάκι και Μίκη Θεοδωράκη –που είναι οι μεγάλες αγάπες του γαμπρού (…)». Αχ! Ρίγη!
Κάπως έτσι, ο αθώος [;] φηφοφόρος, επιλέγει τους Αρίστους, εις εκ των οποίων και ο νιόνυμφος, τιμηθείς με το Βραβείο Αρχαίου Δράματος «Κάρολος Κουν» και ερμηνευτής του έργου «Άξιον Εστί».

Κάπου εδώ, οφείλω να παραδεχτώ ότι οι 29 κατασκευαστές πλυντηρίων παντός είδους εικόνας, έχουν κάνει άψογη δουλειά! Σκληρή μεν, αλλά καλοπληρωμένη και αποτελεσματική! Γεια σου, κουμπάρα, με τα ωραία σου!

Καλά που τη μνημόνευσα την κουμπάρα, την είχα λησμονήσει εντελώς! Κρίμας είναι, η καημένη, μωρέ… Στήθηκε κάτω από τη γαμήλια αψίδα, φρέσκια-φρέσκια απ’ το τσιγκέλι του χασάπη, στο πιάτο και δροσάτη, μη σου πω πιο πολύ κι από τη νύμφη! Ε, κι όσο να πεις, τα ‘χει τα χρονάκια της, η μπέμπα!
Σύμφωνα με το How–Old.net, το 2015 η κουμπάρα ήταν 27 ετών –κι άσε τους κακοήθεις να λένε ότι είναι γεννηθείσα το 1937. Ποια 80, καλέ; Αυτή, σκάει τ’ αβγό και τη βγάζει, πλάκα μου κάνεις, τώρα;
(Ψάχνοντας, βρήκα φωτογραφίες της στα ’80s, τις οποίες μπορείς να δεις εδώ και εδώ).

Δεν θα επεκταθώ άλλο, άμα πιάσω τους κουμπάρους θα το κάνουμε sequel χειρότερο από τη Βιολέτα (κι είναι κρίμα για τη Βιολέτα, δηλαδή!)

• • •

Το ευτυχές γεγονός ανήκει, πλέον, στο παρελθόν. Οι νιόπαντροι, σύμφωνα με δηλώσεις τους, μάλλον δεν σκοπεύουν να τεκνοποιήσουν ξανά (‘ντάξ, με 4 παιδιά το πήρανε το επίδομα, άντε και με βανάκι!) αν και πολλοί τους ευχήθηκαν «καλούς απογόνους!» (Να δεις που τους τρολάρανε, δεν εξηγείται διαφορετικά).
Η ζωή τραβάει την ανηφόρα (ή την κατηφόρα, διαλέγεις και παίρνεις, ειδικά αν δεν το δεις συναισθηματικά κι αγωνιστικά) κι ένα χιτάκι, προ 15ετίας, έλεγε πως…
Και όπως θέλουμε όλα θα ‘ρθούνε
Νικητές στο τέλος θα βγούμε
Και πίστεψέ με
Όλα καλά, όλα καλά θα σου πάνε
Όλα καλά, κράτα γερά
Γιατί στο τέλος κερδίζεις
Όλα καλά θα ‘ναι
Όλα καλά…

Για κάποιους ανθρώπους, πράγματι, όλα πήγαν καλά.


ΥΓ. (άσχετο!) Το πολυτονικό με μάρανε, πάει η γραμματοσειρά!

20 thoughts on “Βίος ανθόσπαρτος άνευ εμποδίων

  1. Μετά φόβου ξαναγράφω, Αναστασία μου, γιατί αφού σου έγραψα σεντονάκι, πήγα να το δημοσιεύσω και τότε μπλόκαρε όλο το σύστημα και εμφανίστηκε μια καρτέλα που με ειδοποιούσε πως υπάρχουν μπλοκαρισμένες εικόνες και όλο το σεντονάκι εξαφανίστηκε! (κρίμα γιατί ήταν λαλίστατο!) 😦
    Αυτή η «θεόσταλτη» ειδοποίηση ήταν προειδοποίηση πως προφανώς κάποιοι-ες δεν επιθυμούν να «ξέρουμε» πιο πολλά πχ για το πώς ήταν η φάτσα τους στα νιάτα ή άλλες «λεπτομέρειες», αλλά σ’ αυτή τη ζωή έτσι και σου βγει τ’ ονοματάκι, το σταριλίκι και τα εκατομμύρια σου, δεν σε γλυτώνουν απ΄ το γιουχάισμα ή τρολάρισμα ή φτύσιμο! 😛
    Θα ξαναγράψω μια απορία που δεν μπορώ να λύσω μια και δεν έχω fb:
    Τα 4 παιδάκια του σταρούλι ήταν παρανυμφάκια; 😉

    Περιμένοντας τη Βιολέτα σου στέλνω τα ΑΦιλάκια μου! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Πολύ λυπάμαι για το χαμένο σχόλιο, Στεφανία μου… ☹
    (Και νόμιζα πως το «κόλλημα» το έχει μόνον η πλατφόρμα του blogger… Να, λοιπόν, το πρώτο κρούσμα κι εδώ!)

    Ω, μα είναι πλέον «της Μεταμορφώσεως», η κουμπάρα! (Είχα ετοιμάσει κι ένα κολλάζ με τις φωτο που βρήκα κι είπα να το παραθέσω… αλλά μετά μου φάνηκε πολύ! Πόσα ν’ αντέξετε κι εσείς; )

    Βέεεβαια! Παρανυμφάκια ήταν (δεν είμαι σίγουρη για το πιο μικρό, τι ακριβώς έκανε, ποιος ο ρόλος του, αν περπατάει κι άλλες τέτοιες λεπτομέρειες. Βλέπεις, ψάχνοντας… έβλεπα κι έφριττα. Εκτός από τις εμφανίσεις των καλεσμένων, εκείνο το «Χατζιδάκις και Θεοδωράκης, οι μεγάλες αγάπες του γαμπρού»… στο λαιμό σαν κουκούτσι μού στάθηκε!)

    Η Βιολέτα… έρχεται οσονούπω! 😉
    Πολλά φιλιά, να περάσεις όμορφα και δημιουργικά το Σαββατοκύριακό σου!❤

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Πού τον θυμήθηκες τον Τρίτση;
    Θα διερωτηθείς,από όλα όσα έγραψες,αυτό βρήκα εγώ να συγκρατήσω;!
    Ε μα,μου ήρθε ξαφνικά η εικόνα του στα μούτρα μου και έσκασα στα γέλια!
    Ήσουν απολαυστικότατη σε όλο το κείμενο!
    Ναι,»Όλα καλά,όλα καλά!»😄
    (Γιούλη)

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Η φωτο του αοι(η)δού προκάλεσε συνειρμικά ανάκληση μνήμης αντίστοιχης φωτο του Τρίτση (μόνη ομοιότης, ωστόσο, το σακάκι… Κατά τ’ άλλα, η μέρα με τη νύχταॱ και η «μέρα», δεν είναι ο αοιδός, βεβαίως!)

      Ελεύθερα, ο αναγνώστης μπορεί να συγκρατήσει ό,τι θέλει!

      Σ΄ευχαριστώ πολύ, Γιούλη μου!
      Καλό Σαββατοκύριακο να περάσεις❣

      Μου αρέσει!

  4. Ανάξιον εστί να ασχολούμεθα με τα βασιλικά καβούρια και τις βαλσαμωμένες κουμπαρομπεμπέκες, αλλά η περιγραφή σου ήταν σκέτη απόλαυση Αναστασία μου. Μεταξύ μας τώρα, χίλιες φορές μια πολυτονική μακαρονάδα, παρά μια μονοτονική και ατάλαντη απόπειρα ερμηνείας του μεγάλου έργου του Ελύτη.
    Και ζήσαν αυτοί καλύτερα…

    Αρέσει σε 2 άτομα

    1. Γιατί, Μαρία μου, τέτοια… περιφρόνια στο καημένο καβούρι;! (Να μη σου πω ότι θα πρέπει να ήτο η συμπαθεστέρα παρουσία στον ιβέντ!)

      Υπέρ της πολυτονικής… μακαρονάδας κι εγώ (η γραμματοσειρά, πάλι, εξακολουθεί να έχει τις αντιρρήσεις της).

      Αυτή η συνομοταξία, πάντα ζει καλύτερα… μια που ποτέ, παντός καιρού και κυβερνήσεων, δεν έχει να χάσει οτιδήποτε.

      Μου αρέσει!

  5. Κλαίω με το κείμενο, κλαίω! Δεν υπάρχεις απλά!
    Θέλω να πω, ότι εμένα τα βασιλικά καβούρια δεν μου αρέσουν, θα πήγαινα στο γάμο τους και θα έμενα νηστική. Στο δικό μου θα κάνω πίτσες και μερίδες σουβλάκια στο κτήμα, να μη φύγει κανένας καλεσμένος νηστικός 😛

    Εν τω μεταξύ πέταξες μια κακιούλα #not. Γιατί να λείψει αγαπημένη μου το βουλευτιλίκι; Όταν ο νέος (!) έχει ρητορική δεινότητα (κυρίως!), όραμα (γελάνε και οι πέτρες) και ξέρει τα κακώς κείμενα του τόπου (κλαίει κι ο Θεός), γιατί να μη βοηθήσει; Ε;! Εν τω μεταξύ κοίτα ποιοι θα μπούνε στη βουλή (γιατί έχουν τα σωστά κονέ και θα μπούνε) και δε θα μπω εγώ που έχω και γαμάτο σύνθημα «Η Μαρίνα στη Βουλή για να δούμε αλλαγή». Πάντως αν ποτέ γινόμουν βουλευτής θα σε έκανα σύμβουλο μου.

    Αλλά επειδή δεν το βλέπω να γίνομαι, ας γίνω πριγκίπισσα. Ποιοι πρίγκιπες έχουν μείνει; χαχαχαχα
    Σου στέλνω μεγάλο φιλί Αναστασία μου, για ένα υπέροχο Σ-κ και μια αγκαλιά, γιατί λατρεύω τη γραφή σου!!😘

    Αρέσει σε 3 άτομα

    1. Λες για το κείμενο, αλλά εσύ έδωσες ρέστα με το σχόλιό σου! 😄

      Την αμαρτία μου (τη συγκεκριμένη!) θα την εξομολογηθώ: μου αρέσει το καβούρι! Αν πηγαίναμε μαζί στο γάμο (εσύ, χάρη στο βουλευτικό σου αξίωμα κι εγώ ως σύμβουλός σου) δεν θα έμενα νηστική, θα ‘τρωγα το δικό σου καβούρι ανταλλάσσοντάς το με το φιλέτο μου!

      Στο δικό σου γάμο, είναι σίγουρο ότι δεν θα φύγω νηστική (για τους άλλους δεν ξέρω!)(Συγγνώμη, παιδιά, όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε!) 🍕

      Κοίτα, στη ρητορική δεινότητα του γαμβρού, ήθελα να κάνω ειδική μνεία… αλλά πώς ν’ ανταποκριθώ επάξια στην καλλιέπεια και τη στωμυλία του πολυπράγμονος πνευματικού ανδρός; 🙄

      Μαρίνα μου! Με τα… βασιλικά, δεν τα πάω καθόλου καλά (ούτε βασιλικός στη γλάστρα μου δε φτουράει!), συνεπώς δεν μπορώ να σε διαφωτίσω… 😕

      Μεγάλο μεγάλο φιλί κι από ‘μένα, διπλανούλα μου❣
      Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα το Σαββατοκύριακό σου!

      Μου αρέσει!

  6. Χαχα…αν έλεγες και τα ονόματα αυτής ας πούμε που πήγε με άσπρα στο γάμο, θα με υποχρέωνες!
    Μπορεί να μην έμαθα και να μην είδα όσες λεπτομέρειες μάζεψες για το άρθρο, αλλά το γάμο της χρονιάς τον πήρα ακόμα κι εγώ χαμπάρι…ο άλλος γάμος της χρονιάς που διαφεύγει, αλλά τέλος πάντων!
    Και μπορεί ο Μπάμπης να κάνει το δικηγόρο της παραλίας και να ονειρεύεται επιδόματα για όσους κληροδοτούν όμορφα κι έξυπνα γονίδια τους στο έθνος, αλλά πολύ θα ήθελα να δω και τη φωτογραφία του Μπάμπη για να αποφανθώ για το αν θα του επιτρέψω να κληροδοτήσει την ηλιθιότητά του! Αν η φάτσα του είναι σαν τις ιδέες του, καλύτερα να τον κόψει τον «Μπάμπη» του για να μη διαιωνίζεται η μλκ!
    Το μόνο σίγουρο είναι, πως θα τον δούμε σε εκλογές, εξ ου και το μυστήριο, γιατί το κόμμα του έχει κι ένα κόλλημα με το «φαίνεσθαι» και πρέπει να φανεί και πιστός για να πιάσει 3 στα 3…πατρίς, θρησκεία, οικογένεια!
    Α σε αυτό που με πόνεσε θα πάω μια και η απόφαση του Αρείου Πάγου καθόλου δε με ευνοεί, όπως κι εκατομμύρια εργαζομένους στον ιδιωτικό τομέα κι έχω αντιπρόταση!
    Με ακούει ο Τσίπρας; ένα δύο, ένα δύο, ακούγομαι κύριε πρωθυπουργέ ή με έφαγαν οι διαπλεκόμενοι της δικαιοσύνης;
    Αφού εργοδότης των πλουσιοπάροχα αμειβομένων δικαστικών κυκλωμάτων είναι το κράτος και αφού διόλου δεν επηρεάζει τους όρους της σύμβασης η μη καταβολή δεδουλευμένων, υποθέτω ότι το κράτος θα κάνει κι αυτό το κορόιδο και θα πάψει να τους πληρώνει και δε θα μπορούν να το κυνηγήσουν κιόλας…ε κύριε Τσίπρα, που θα χτυπάγατε τη διαπλοκή;
    Κι αφού έστειλα το μήνυμα στην κυβέρνηση πάω να αποφάω εκείνο το βασιλικό καβούρι που έμεινε απ’ το μεσημέρι!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο…ήθελα να γράψω κι άλλα, αλλά άνοιξες πολλά μέτωπα ταυτόχρονα και μπλόκαρα!

    Αρέσει σε 2 άτομα

    1. Μαρία μου,
      Δεν ξέρω αν ο Π/Θ διαβάσει το μήνυμά σου, δεδομένου ότι αναρρώνει από τη χειρουργική επέμβαση στην οποία υπεβλήθη εχθές. Να πάρω δυο φοντάν κι ένα ματσάκι λουλούδια να του ευχηθώ τα «περαστικά» και να το μεταφέρω απευθείας; 🍬💐
      (Δεν είναι ότι παίρνω την απόφαση του Αρείου Πάγου στην πλάκα… Είναι που δεν βρίσκω ίχνος λογικής… ή, ίσως, η δική μου λογική αδυνατεί ν’ απορροφήσει οποιαδήποτε ποσότητα τοξικότητας και αδίκου…)

      Κατά τ’ άλλα, θα σε στενοχωρήσω διότι δεν δύναμαι να βρω φωτογραφία του κυρίου Μπάμπη. Πες μου, όμως, δεν τον φαντάζεσαι ευειδή και καλλίμορφο ή τουλάχιστον Άριστο; (Διότι, μόνον ένας Άριστος θα έγραφε την ονομαστική ενικού του θηλυκού άρθρου: οι

      Όσο για τα πρόσωπα… μια που το κείμενο εντάσσεται και στην κατηγορία «Quiz», θα σου δώσω στοιχεία* (επαρκή, θέλω να πιστεύω!)

      Σε φιλώ πολύ και σ’ ευχαριστώ!
      Όμορφο Σαββατοκύριακο να περάσεις! ❤

      (*) «Παίζω και Μαθαίνω»

      ★ Φρεσκοπαντρεμένη β’ : το μικρό της όνομα παραπέμπει σε τίτλο ευγενείας (αλλά και σε αποβιώσασα λαϊκή τραγουδίστρια)

      ★ Γνωστή τηλεπερσόνα − ντύθηκε η νύφη με τ’ άσπρα : μεσουρανεί χρόοονια στo τηλεοπτικό στερέωμα σε πρωινάδικα-μεσημεριανάδικα (στις αρχές της καριέρας της, τίναζε τη banca στον αέρα!)

      ★ Αοιδός με τ’ άσπρα : Γέννημα-θρέμμα Δυτικής Αττικής, ανήκει στα όνειρά του και δεν μπορεί ν’ αντισταθεί σ’ επώνυμα φορέματα!

      ★ Κυρία της πολιτικής : Βασικότερα «έργα» της, η ατίμαση και ποδοπάτηση του ονόματος του πατέρα της και η (πρόσφατα γνωστή) υπόθεση αργομισθίας του συζύγου της!

      Αρέσει σε 2 άτομα

      1. Έπαιξα κι έμαθα!!
        Όλα τα αποκρυπτογράφησα το σαΐνι, αλλά και τα στοιχεία ήταν επαρκέστατα και δοσμένα με σαφήνεια, καμιά σχέση δηλαδή με κάτι πανελλαδικές!
        Πολύ σε ευχαριστώ που δεν τα τσιγκουνεύτηκες!

        Μα δε χωρά αμφιβολία πως ο κύριος Μπάμπης είναι άρρωστος…α άριστος είπες….ε ναι, όλοι αυτοί είναι άρρωστοι…ε άριστοι!

        Εύχομαι ολόψυχα ο πρωθυπουργός να αναρρώσει σύντομα και να κόψει κάτι μισθούς σε κάτι άχρηστους άριστους και άρρωστους γενικά! Για να μάθουν την έννοια της δικαιοσύνης επιτέλους, όχι για τίποτα άλλο!
        Φιλιά πολλά!!

        Αρέσει σε 1 άτομο

        1. Εύγε, Μαρία μου!
          Έτσι είμαι εγώ, διευκολυντικός άνθρωπος! 😇

          Κοίτα, με τον κύριο Μπάμπη δεν ξέρω τι να κάμω! Να τον στείλω να κάνει παρέα στον Βόγδανος;! Όσο να ‘ναι, άρρωιστοι και οι δύο, θα τα βρουν και (όπως λέει κι η Μαρίνα μας) θα ομορφοπεράσουν!

          Ο πρωθυπουργός μας, ως τζόβενο, θα ‘χει ήδη αναρρώσει, δεν τον φοβούμαι! Όλα τα ξε/προ/σπερνά το παιδί μας! Εδώ προσπέρασε κοτζάμ 62%, τι να λέμε τώρα; Τα υπόλοιπα είναι peanuts!

          Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα, Μαρία μου❣🌞

          Μου αρέσει!

  7. Μμμμμμμ, σιγά τώρα, πόσο καλοντυμένοι να ήταν πια;
    Με έχουν δει εμένα με τη μπλούζα τη θεόφαρδη, από δαντέλα γαλλική, που ήτανε της μάνας του πατέρα μου και την έχω επιδιορθώσει , κούκλα τη έκαμα, και τη φοράω σε γάμους, βαφτίσια και γαμοβαφτίσεις και όλοι έχουν να τη θαυμάζουν;
    Δεν με έχουν δει… Άρα δεν ξέρουν τι θα πει καλοντυμένος!
    Εν τω μεταξύ, εγώ δεν ήξερα ότι την είχε αστεφάνωτη τόσα χρόνια και με τόσα παιδιά.
    Αυτό το «είμαι τελείως στην κοσμάρα μου» πρέπει να το κοιτάξω κάποια στιγμή!
    Τέλος πάντων, να ζήσουν τα παιδιά και στων κορτσιώνε μας εύχομαι!
    Χαβ ε νάις γουήκεντ Αναστασία!

    Αρέσει σε 2 άτομα

    1. Μα, καθόλου, Αρτίστα μου! Καθόλου!
      Για τη δική σου μπλούζα από γαλλική δαντέλα δεν έχω καμία αμφιβολία ότι σε βγάζει σπροπρόσωπη.
      Οι σελεμπριτούδες, όμως, συνηθισμένες στα χρυσά μαργέλια, τις φούντες, τα κρόσσια, τα καθρεφτάκια και τις disco balls (επάνω τους!) δεν ήτο δυνατόν να υιοθετήσουν κάτι λιτό κι απέριττοॱ μην και τις πουν πτωχές; Μην και δε βγάλουν μάτι και περάσουν… απαρατήρητες; Ορίστε, λοιπόν! Τις παρατηρήσαμε και γελούν −ακόμη− μέχρι και τα κρασπεδόρειθρα έξω από την πολυτελή έπαυλη όπου έλαβε χώρα το ιβέντ!

      Δεν ήτο «σωστό» το τάιμινγκ, Αρτίστα μου! Έπρεπε να λαξευτεί ο λίθος (το ντουβάρι, ό,τι κι όπως το αντιλαμβάνεται καθείς!) πριχού «κατέβει» στον πολιτικό στίβο. Αυτό πήρε χρόνο, άρα δόθηκε προτεραιότητα στην αναπαραγωγή διότι, τα χρόνια περνούν και δεν ξαναγυρνούν («πέφτουν» κι οι ορμόνες… άσ’ τα!)

      Χαβ ε νάις γουήκεντ, του, Αρτίστα μου!
      Με τους ασπασμούς μου❣

      Μου αρέσει!

      1. Χμ…
        Ώστε έτσι λοιπόν…
        Ήτο θέμα τάιμινγκ!
        Πώς να το φανταστώ η δόλια άδολη κι αθώα αρτίστα, πώς;
        Κιίσιζ δίαρ!

        (Ναι, εντάξει, με τσάκωσες! Ήρθα να το ξαναδιαβάσω, διότι έκλαψα από τα γέλια όταν το διάβασα το κείμενο στην πρώτη μου επίσκεψη, οπότε είπα να το ξανακάνω. Ενδεχομένως να υπάρξει και τρίτη, με ακροατήριο αυτή τη φορά, καθώς περιμένω τα ανίψια του κ. Μήτσου για τορτίγια νάιτ!
        Ε ναι, είναι άδικο να παίρνω μόνη μου τις χαρές αυτού του κόσμου!)

        Μου αρέσει!

        1. Γιατί, Αρτίστα μου;! Μήπως, νομίζεις, είχε περάσει απ’ το δικό μου (εξίσου αθώο) μυαλό;
          «Κρίση έχουμε», σκεφτόμουν, «δυσκολεύονται τα παιδιά…» Όχι, αυτά δεν τα παρεξηγώ, δεν είμαι τέτοιος τύπος!

          Τορτίγια νάιτ;! Αχ, βαχ! (Κάποιος να φάει μία και για ‘μένα!)

          Ευχαριστώ πολύ για την (τονωτική!) δευτερολογία❣
          Να περάσετε όμορφα τη βραδιά σας!
          Τους ασπασμούς μου!

          Μου αρέσει!

  8. Καλημέρα και καλή εβδομάδα.Διακόπτω για λίγο τις διακοπές μου για λίγο γιατί μου λείψατε! Οι λίγοι και καλοί φίλοι! ☺
    Εγώ, από όλο τούτο που διάβασα, έχω να πω τα εξής δύο: Πρώτον, τρελάθηκα με τη φωτό του βασιλικού καβουριού, καθότι εγώ είμαι καβουράκι στο ζώδιο και ως πργκιπέσσα βρήκα ταμάμ το στεματάκι και δεύτερον, το «Όλα καλά» ήταν για 12 χρόνια το ρινγκτόουν και ξυπνητήρι μου στο παλιό μου κινητό, μέχρι που πήρα ένα έξυπνο κι εγώ το δόλιο. Θα μου πεις ότι σχολιάζω άσχετα, αλλά δεν βρίσκω και κάτι άλλο βρε Νατάσα μου σχετικό με μένα!
    Είδα την είδηση και 2-3 φωτό την επόμενη μέρα και αυτό που έκανα ως κουκουβαγιοθεία ήταν να πάρω το ανιψούδι μου τηλέφωνο και να του πω (ξανά) πόσο όμορφος ήταν ο δικός του ο γάμος πριν μερικούς μήνες . Αλήθεια λέω …. είχαν τα νιάτα τους, την ταπεινότητά τους, τη φρεσκάδα τους και την αγάπη τους. Τι άλλο χρειάζεται ένας γάμος αλήθεια;
    Σε φιλώ γλυκά ♥

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Καλή εβδομάδα, Αριστέα μου❣
      «Διακοπεύεις», λοιπόν; Κι έλεγα πού χάθηκες… Πέρασα χθες από το σπιτάκι σου (θυμόμουν τον «καφέ» της Κυριακής… αλλά δεεεν)…

      Το καβουράκι το έφτιαξα… φωτόσουπα και του στόλισα και το στεμματάκι! Κι εγώ το λάτρεψα, το χρυσό μου!

      Εμένα μου αρέσουν τα άσχετα, διότι είναι αυθόρμητα. Επομένως, (μπουκλωτό) καβουράκι μου, μπορείς να σχολιάζεις ό,τι και όπως θέλεις! Ελεύθερα!

      Ό,τι πιο όμορφο η αγάπη, η φρεσκάδα κι η ταπεινότητα! Αυτά, είναι υπεραρκετά για έναν (πραγματικά κι όχι γιαλαντζί) αξέχαστο γάμο!

      Σε καλημερίζω και σε φιλώ γλυκά κι εγώ!
      Να περνάς πολύ πολύ όμορφα!💞

      Μου αρέσει!

      1. Στο σπίτι διακοπεύω! :))) Για μένα διακοπές είναι να αποφεύγω το κουτί και να γυρίζω από καναπέ, σε βεράντα κι από το ένα σημείο του κήπου, στο άλλο, με ένα βιβλίο στο χέρι! ☺ Θα πάω βέβαια και σε λίγες μέρες μια κοντινή σχετικά απόδραση, στου ακυβέρνητου για την ακρίβεια (για 3η συνεχόμενη φορά θα με φιλοξενήσει στο εξοχικό του…) κι εκεί θα σας λείψω κανονικά ☺

        Αρέσει σε 1 άτομο

        1. Μια χαρούλα είναι κι αυτές οι διακοπές, Αριστέα μου! Και πολύ σε χαίρομαι σ’ αυτή τη φάση (βιβλίο στο χέρι, καναπές – βεράντα – κήπος). 📕📚❤

          Να περάσεις όμορφες διακοπές στο εξοχικό του «Ακυβέρνητου» και να του δώσεις πολλούς χαιρετισμούς! Μάς λείπουν οι −πάντα εύστοχες− δημοσιεύσεις του, αλλά… σολάρει στο twitter!

          Φιλιά πολλά❣

          Μου αρέσει!

Πες κι εσύ τα δικά σου...

