Πάμε για… μαλλί;

hair_01
Αγαπητές και αγαπητοί (δεν έχουμε αγαπητούς, ακόμη, στην παρέα και μπορεί και να μην έχουμε ποτέ, αλλά είμαι λαρτζ άνθρωπος, η καλημέρα είναι του Θεού, το ίδιο προφανώς κι η προσφώνηση, ο καλός μύλος όλα τα αλέθει, η ώρα είναι 11:10 και κάτι άλλα, δικά μου!)

Σήμερα θα μιλήσουμε για τα… μαλλιά της κεφαλής μας!
Πολλές κυρίες, κάθε ηλικίας, έχουν εμμονή με το λουκ και τη φροντίδα της κόμης τους, και σχέση εξάρτησης, σχεδόν ερωτική, με το κομμωτήριο. (Τι; Δεν άκουσα; Α, δεν το λέμε πια κομμωτήριο, τρε μπανάλ, το λέμε hair salon. Κάτι σε Zaharoula-Hair-Salon-Koutsourovrahos-κάπου-στα-Greek-synora! Έστω! Εκεί θα τα χαλάσουμε, τώρα;!)

Με τα κομμωτήρια, ήρθε η ώρα να σου πω, έχω σχέση μίσους. Δεν με ενοχλεί τόσο η διαδικασία, όσο εκείνες οι ντάνες με τα κουτσομπολίστικα περιοδικά, η τηλεόραση μονίμως συντονισμένη σε κάποιο πρωινάδικο–μεσημεριανάδικο, ο διαρκής βόμβος από την ατελεύτητη πολυλογία πελάτισσας–κομμώτριας, κομμώτριας–κομμώτριας, πελάτισσας–πελάτισσας, πελάτισσας σε κινητό, κομμώτριας σε κινητό έτερης κομμώτριας που εκείνη την ώρα «κάνει ρίζες» και δεν μπορεί ν’ απαντήσει
— «Φανίτσααα, το σηκώνεις;»
— «Ναιιι!», φωνή από την πέρα άκρη.
— «Ααα! Δες πρώτα ποιος είναι!». Κοιτάζει, η άλλη, ποιος είναι.
— «Ο Τάσοοος!»
— «Ποιοοος;»
— «Ο Τάσος», κάνει η πελάτισσα με τις τούφες τυλιγμένες σ’ αλουμινόχαρτο, σαν γιαπράκια.
— «Ο Τάσος, είπε;»
— «Ναι», η πελάτισσα με τη ρίζα.
«Α! Ο Τάσος! Φανίτσααα, πες του…»
— «Έκλεισε…».

Το ‘χεις ζήσει; Δεν σου το εύχομαι! Ούτε ως εμπειρία για να τη διηγείσαι στα εγγόνια σου, κάποια στιγμή στο μακρινό μέλλον! Γιατί, ο Τάσος θα ξαναπάρει. Η κομμώτρια-ρίζα θα πει «Άσ’ το, Φανίτσα, το παίρνω εγώ», θα αφήσει σύξυλη την πελάτισσα-ρίζα «δυο λεπτά, ε;» −ούτε συγγνώμη− θα το πάρει αυτή και θ’ αρχίσει να σαλιαρίζει με τον Τάσο. Στο μεταξύ, η ρίζα πάνω στο πυρόξανθο κεφάλι θα ‘ρθει να πάρει το λευκό-σταχτί, κάτι που φέρνει στο 10.1/2.1 της Majirel, δημιουργώντας νέα, ευφάνταστη και εντελώς ανατρεπτική τάση–μπατίκ στο μπαλεγιάζ!
(Δεν το ξέρει ακόμη, αλλά έχει γράψει ιστορία στo hair styling).

Μια που το πιάσαμε με τη βαφή (που δεν το πιάσαμε, ακριβώς· μόνο του πήγε), να μην τ’ αφήσουμε στη μέση.
Είσαι, ας πούμε, κυρία γύρω στα 45, μελαχρινή. Και θέλεις, εκτός από κούρεμα πεζοναύτη, στα γεράματα, να κάνεις χρώμα! Η παλίμπαις! (Αυτή, ήμουν εγώ πριν λίγα χρόνια).
Και πήρα τη μεγάλη απόφαση, να πάω στο κομμωτήριο (που, όπως ήδη σημειώθηκε, μισώ θανάσιμα) να μου κάνει  η άλλη κούρεμα πεζοναύτη και χρώμα!

— «Τι το θέλουμε;», ρωτά η hair stylist, κοιτάζοντας ζερβά-δεξιά το φρεσκοκουρεμένο κεφάλι μου.
— «Εσείς, μπορεί να μην το θέλετε, εμένα ένα δαμασκηνί δεν θα με χαλούσε καθόλου.»
— «Δεν θέλουμε χάλκινο;»
— «Εσείς, μπορεί να θέλετε, εμένα δεν θα με μαγέψει…»
Πικαρισμένη, με τα χείλη σφιχτά, σχεδόν ανύπαρκτα, πήρε κάτι κεσεδάκια, σωληνάρια και μυστηριώδη φιαλίδια κι άρχισε ν’ ανακατεύει με τον… αυγογδάρτη. Με πασάλειψε με διάχυτη αντιπάθεια· αντίκρισα μιαν άγνωστη Τσεγιέν να με κοιτά απορημένη στον καθρέφτη!
«Σηκωθείτε να σας λούσουμε!», μου είπε αυστηρά κάποια ώρα μετά, που μου φάνηκε ατέλειωτη.
Και με λούσανε. Και με (ξανα)στήσανε στον τοίχο μπροστά στον καθρέφτη…

Τρία εγκεφαλικά κι επτά εμφράγματα! Εγώ, δεν ήμουν −πια− εγώ!
Οι ανεξίτηλες στάμπες της βαφής προσέδιδαν στο πρόσωπό μου την όψη τής ετοιμοπόλεμης −τώρα− ινδιάνας-Τσεγιέν λίγο πριν τη μάχη με τους Σιου, να υποτονθορύζει Φραουλίτσα, φραουλίτσα / πάρε με μια αγκαλίτσα!

50_shades_of_red_c

fraoulitsa

Κοίταξα την κομμώτρια Μαίρη με φρίκη. Η hairstylist Mary με κοίταξε με μίσος.
— «Μη μου πεις ότι δεν είναι φοβερό το χρώμα! Εσένα, σου αρέσουν τα εξτρίμ!», πάνε κι ο πληθυντικός κι οι ευγένειες.
— «Δεν φεύγω από ‘δω αν δεν μου το διορθώσεις!», πέρασα στην αντεπίθεση.

Δύο-δυόμιση ώρες μετά έφυγα από ‘κεί. Κι έριξα πίσω μου μαύρη πέτρα.
Μέσα σ’ αυτό το διάστημα, πάντως, είχα μάθει ότι:
– Άγνωστή μου τηλεπερσόνα είχε χωρίσει κι έπνιξε τον πόνο της με απόδραση σε −επίσης άγνωστο− εξωτικό προορισμό.
− Η κομμώτρια−hair stylist−Μαίρη, είχε ξεκινήσει δίαιτα Ντουκάν, γιατί ήταν η καλύτερη, την κάνει και η Ζιζέλ! (Όσες, αρχικά, έφεραν αντίρρηση, με το που άκουσαν «Ζιζέλ», αίφνης άλλαξαν άποψη, αναγνωρίζοντας μια Ζιζέλ μέσα τους και πάνω τους κι είπαν «ας τη δοκιμάσω κι εγώ, καλή φαίνεται».)
− Άγνωστή μου κυρία Παναγιώτα ήταν στα χωρίσματα, επειδή «ο προκομμένος της» τής προέκυψε αλογομούρης!
− Ιατρός γνωστός μου (στοιχείο άγνωστο για τις… κουσκουσιάρες) ελέχθη μετά βεβαιότητος ότι ήτο γκέι, «κρίμααα! Τέτοιος ωραίος άντρας!» και «όλοι οι ωραίοι είναι γκέι». (Το άκυρο πόρισμα της συζήτησης).
− Ο γιός κυρίας αγνώστων λοιπών στοιχείων, είχε περάσει Ιατρική (μανία με το επάγγελμα!), «μπράβο του, είδες;» (είδαν), «κι είναι και ψηλό παιδί!» (Το άσχετο πόρισμα της συζήτησης).
− Για να μη βρωμάει η ηλεκτρική σκούπα, ρίχνεις μέσα στη σακούλα μια κουταλιά μαγειρική σόδα και μια κουταλιά κανέλα. (Το χρήσιμο πόρισμα της συζήτησης).

Είχα, επίσης, μάθει τι σημαίνει ντεκαπάζ αλλά και πενήντα αποχρώσεις του κόκκινου! Το κοντοκουρεμένο κεφάλι μου δε, μύριζε χημικά σε βαθμό ικανό να απωθήσει κάθε ζώντα οργανισμό σε ακτίνα χιλιομέτρου!

Εννοείται ότι, στη Μαίρη δεν ξαναπάτησα ποτέ.

29 thoughts on “Πάμε για… μαλλί;

  1. Αχ τι τράβηξες, κοπέλα μου! Αγαπώ όμως τον τρόπο που γράφεις και πάντα με κάνεις να χαμογελάω! Ευτυχώς μαλλί στο κομμωτήριο με στάμπες δεν μου έχει τύχει (ακόμη – αλλά ποτέ δεν ξέρεις). Σε όλα τα υπόλοιπα όμως συμπάσχω! Έστω κι αν δεν έμαθα το κόλπο με την ηλεκτρική σκούπα!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Το μαλλί είχε βγει ομοιόμορφο φραουλί! Τις στάμπες μού της είχε κάνει στο πρόσωπο (μέτωπο, κρόταφοι, ολίγον από μάγουλο), προφανώς από τη σύγχυσή της; Τη φούρια της; Την πάρλα (οπότε, αλλού έβαφε αλλού κοιτούσε); Τι να πω;
    Καλημέρα, Mia μου❣ 🌞

    Μου αρέσει!

  3. Το τέλειο! 🤦
    Τρελαίνομαι να μιλώ για τρίχες-μαλλιά και ειδικά γιατί μπορώ να μετρήσω στο ένα μου χέρι πόσες φορές έχω πάει στο σαλόν ντε κουαφούρ (αχ αυτά τα ελληνικά να μην έχουν το γαλλικό u) τα τελευταία τρία χρόνια! 💂‍ ✂️
    Κάποτε (πριν πάλι τρία χρόνια) που ήθελα να γίνω βαμμένη ξανθιά (είμαι φυσική ξανθιά!) αγόραζα απ΄το φαρμακείο «φυσική» βαφή και μου τα έβαψε μια φίλη… 😘
    Για κούρεμα, (γιατί πάλι τελευταία που έχω κοντά μαλλιά), πηγαίνω στο διπλανό χωριό και εκεί μια γλυκύτατη γιαγιά έχει (παράνομο) κομμωτήριο στο σπίτι της και κουρεύει τέλεια (φωτό προσεχώς!) 🤶
    Αναστασία, είσαι θεά όπως και να είναι πλέον το μαλλί σου και ας μην το έχουν πάρει (ακόμα) μυρωδιά οι άνδρες bloggers! 💏

    ΑΦιλάκιαααααααααααααα με τις θερμές μου καλή μέρες! 💞 🤗

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Έκτακτα, Στεφανία μου! ☺
      Πολύ χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη αντι-κουαφουρ-ίστα της παρέας!
      Τελικά, αρκετές «παράνομες» κάνουν εξαιρετική δουλειά (μετά την… καταστροφή που περιγράφω στην ανάρτηση, εμπιστεύτηκα το κεφάλι μου σε μια καλή κι εξυπηρετική κοπέλα, μέχρι πέρσι που αποφάσισα να τ’ αφήσω να «κατέβουν» λίγο).

      Σ΄ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια❣ Να περάσεις όμορφα το βράδυ σου! 🌛⭐

      Αρέσει σε 1 άτομο

      1. Το βραδάκι μου, το πέρασα στη παρουσίαση του βιβλίου της Μαρίας Κανελλάκη και ήταν υπέροχα, κόσμος πολύς (δυο μόνο μπλογκόφιλες) πολλά πολλά φιλιά, πολύ συγκίνηση, πολύ χαρά! 😀
        ΑΦιλάκια ζεστούλικα αλλά χαμογελαστά! 🙂

        Αρέσει σε 1 άτομο

        1. Τελικά, δεν ήταν εφικτό να έρθω (το ήθελα, όμως πολύ)…
          Φαντάζομαι πόσο ωραία θα ήταν, όμορφοι άνθρωποι, ζεστοί, μοναδική ατμόσφαιρα!
          Χαίρομαι, Στεφανία μου, που εσύ τα κατάφερες και δεν έχασες την υπέροχη αυτή βραδιά, σημαντική για τη Μαρία μας!

          ❤Καλημέρα με φιλιά… όντως ζεστά!!! 🌞🌡

          Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Αγαπημένη μου, εγώ λατρεύω την κομμώτρια μου, διότι είναι εξαιρετική στη δουλειά της και έχει απίστευτο χιούμορ. Οπότε περνάω σούπερ κάθε φορά. Έχω κάνει μεγάλες αλλαγές στα μαλλιά μου και στο μήκος και στο χρώμα και το καταχαίρομαι κάθε φορά.
    Τέλος να αναφέρω ότι έχω θέματα με το τι χτένισμα να επιλέξω όταν έχω να πάω σε event, το οποίο με τη σούπερ κομμώτρια μου το έχω λύσει, διότι της δείχνω τι θα φορέσω, αποφασίζει αυτή, με κάνει κούκλα και φεύγω χαμογελαστή!
    Γιατί η κομμώτρια Αναστασία μου, είναι σαν το σύντροφο. Πρέπει να βρεις εκείνη που θα σου ταιριάζει και τότε μόνο θα βρεις (αν όχι την ευτυχία) την ηρεμία σου!
    (Τι είπα πάλι! Σημειώστε το, να το βάλουμε στα απομνημονεύματα μου! 😛 😛 )
    Σου στέλνω μεγάλο φιλί💋 και ευχές για μια υπέροχη συνέχεια στην ημέρα σου 💖

    Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Σημειώνω, σημειώνω! 📒✏
    Μαρίνα μου, πολύ σωστή φαίνεται η σούπερ κομμώτριά σου. Πάντως, τη βοηθηάς κι εσύ σημαντικά, μια που, ούτως ή άλλως, είσαι κούκλα!

    Άσε, μην το πείς ούτε του παππά! Την περασμένη εβδομάδα πήγα μετά από πολύ καιρό σε κομμωτήριο, το οποίο (για καλή μου τύχη) δεν είχε καμία σχέση μ’ εκείνο, της «τραυματικής» εμπειρίας μου. Κι έμεινα πολύ ευχαριστημένη! ☺

    Όμορφο βράδυ να έχεις, διπλανούλα μου!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ!
    Φιλάκια πολλά πολλά❣

    Μου αρέσει!

  6. Ήρθε η αντισυμβατική της παρέας! Δεν έχω να διηγηθώ καμία ιστορία κομμωτηρίου, γιατί από το 1987 που πήγα, μαθήτρια ακόμα, σε κομμώτρια, ξαναπήγα το 1997, σε έναν φίλο κομμωτή, για να κάνω περμανάντ (ήταν της μόδας τότε) ο οποίος δεν μου την έκανε , γιατί μου εξήγησε πώς τζάμπα χτένιζα το φυσικό σπαστό μου μαλλί. Κι από τότε έγινα το γνωστό μπουκλωτό. Τον ξανασυνάντησα τον κομμωτή μου το 2002 αναγκαστικά στο γάμο μου, γιατί όταν είπα σε όλους ότι θα χτενιστώ μόνη μου με είπαν τσιγκούνα και για να γλιτώσω το μπλα μπλα τους πήρα τον γνωστό κομμωτή, με χτένισε μεν, τσακωθήκαμε δε, γιατί εγώ ήθελα απλότης κι αυτός μου έλεγε ότι θα του χαλάσω τη φήμη! Φυσικά κι έγινε το δικό μου! ☺

    Ένι γούει από τότε μετράμε άλλη μία 15ετία που δεν τον ματαείδα ούτε αυτόν, ούτε άλλον από το είδος τους (σε όποιο φύλο θες) και από τότε παντρεύτηκαν φίλοι, κολλητές, γνωστοί, ανίψια, έγινα κουμπάρα (ακόμα και τότε!) κι όμως εγώ ακόμα και σε αυτές τις επίσημες περιπτώσεις μόνη χτενίζομαι, γιατί ήταν να μην μάθω να αφήνω τις μπούκλες μου ελεύθερες κι ωραίες! Στην τελική, ας πρόσεχε ο φίλος κομμωτής!

    Επίσης και τις άσπρες ρίζες μου μόνη τις περνώ, αυστηρά 2-3 φορές το χρόνο, γιατί όσο περισσότερο πιστεύω τα βάφεις, τόσο πιο γρήγορα γερνάει η τρίχα! Δεν τρέχει κάτι εξάλλου να πετάει και καμία άσπρη τρίχα! Υπάρχουν άλλα σοβαρότερα από τις τρίχες πιστεύω! Κι αυτό δεν ισχύει μόνο για το βάψιμο, αλλά και για το χτένισμα!
    Ανέκαθεν αντιπαθούσα τα χτενίσματα κομμωτηρίου! Αυτό το ατσαλάκωτο λουκ, το στιλιζαρισμένο. Μακριά από μένα!

    Πολλά φιλιά ομορφιά! 🙂

    Αρέσει σε 2 άτομα

    1. Δεν μιλάς σοβαρά ότι πήγες να κάνεις περμανάντ με τέτοιο φοβερό μαλλί!!! 😮
      Υπέροχο μπουκλωτό❣

      Την καλύτερη δουλειά έχεις κάνει, νομίζω.
      Ούτε εγώ τα μπορώ τα στιλιζαρισμένα «κομμωτηρέ»! Ένας, άλλωστε, από τους λόγους που είχα το πολύ κοντό. Και, τις προάλλες, που πήγα μετά από τόσο καιρό, της είπα να μην με κάνει… περίπτερο!
      Συμφωνώ απόλυτα για τις άσπρες, δεν ασχολούμαι καν μαζί τους.

      Πολλά φιλάκια, μπουκλωτό μου! Όμορφο βράδυ να ‘χεις! ❤

      Αρέσει σε 1 άτομο

      1. Ξέχασα να τονίσω ( πολύ σημαντικό για μένα και τα χρήματα που έχω γλιτώσει από το 1987) κουρεύομαι μόνη μου όλα τα χρόνια της ενήλικης ζωής μου. Εντάξει, υπήρξα τυχερή γιατί και τα χέρια μου κάπως πιάνουν, αλλά και και το μαλλί είναι τέτοιο που τα λάθη μου τα ξέρω μόνο εγώ. ☺
        Πάντως μεταξύ σοβαρού κι αστείου η μαμά μου έχει πει ότι «καλύτερα για μένα να είχες γίνει κομμώτρια. Δουλειά θα είχες πάντα και το χρήμα θα έρεε σαν ποτάμι!» Εγώ ουδέποτε ασπάστηκα αυτή την άποψη φυσικά! :)))
        Φιλιά!

        Αρέσει σε 1 άτομο

        1. Μου άρεσε το «κάπως πιάνουν τα χέρια μου»!!! Που, την καλλιτεχνία την έχεις στο αίμα σου! 🎨✂
          Εντάξει, σαφώς βοηθά και το μαλλί (μια μικρή ατέλεια δεν φαίνεται στη μπούκλα όσο θα φαινόταν σε μαλλί-καρφί).
          Αυτό που είπε η μαμά σου μεταξύ σοβαρού και αστείου, άλλες το καλοσκέφτονται εντελώς σοβαρά! Είχα μια συμμαθήτρια (πολύ καλή μαθήτρια) της οποίας η μικρότερη αδελφή ήταν «τρεις λαλούν και δυο χορεύουν». Η μικρή, λοιπόν, της είχε πει «κάτσε εσύ και σκοτώσου στο διάβασμα, εγώ μόλις τελειώσω το Γυμνάσιο δε θα πάω Λύκειο, θα γίνω κομμώτρια. Εσύ ακόμη θα σπουδάζεις κι εγώ θα ‘χω δικό μου κομμωτήριο, θα βγάζω ένα σκασμό λεφτά, θα πάρω κι αυτοκίνητο!»

          Φιλάκια, μπουκλωτό μου! 💖

          Μου αρέσει!

  7. Αχ, ευτυχώς πηγαίνω μόνο για ένα κούρεμα, διότι δεν τα βάφω, τα αφήνω παραλλαγή, δηλαδή ασπρόμαυρα, οπότε δεν κάθομαι πολύ ώρα, καθώς τα κόβω κοντά και δεν μου κάνουν χτένισμα!
    Αλλά έτσι κι αλλιώς, όταν πηγαίνω στο κομμωτήριο, κάπως παγώνουν όλοι και χαμηλώνουν τα βλέμματα και την ένταση των φωνών τους, διότι γύρευε πώς τους κοιτάω και με τι ύφος μπαίνω!
    Δεν φέρνουν αντιρρήσεις και τσακίζονται να με εξυπηρετήσουν, προφανώς για να τους αδειάσω τη γωνιά μια ώρα αρχύτερα! Υποθέτω πως όταν φεύγω με θάβουν με διάφορα καλολογικά του τύπου «σνομπ», «ξινή» και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, αλλά ποσώς με ενδιαφέρει. Αρκεί που έχω κάνει το κούρεμά μου ανώδυνα!
    Μια φορά, μόνο, με κυνηγούσαν να μου περάσουν ένα πράγμα που το έλεγαν σίλβερ ή κάπως έτσι, αλλά τους αγριοκοίταξα και συνήλθαν!
    Σοβαρά τώρα, έχουν κουτσομπολίστικα περιοδικά τα κομμωτήρια;
    Αν σου πω ότι δεν το έχω προσέξει ποτέ, θα με πιστέψεις;
    Παρακαλώ, να με πιστέψεις!

    ΥΓ. Ααααα, μα το ευχαριστήθηκα πολύ το κείμενό σου!

    Αρέσει σε 2 άτομα

    1. Αρτίστα μου,
      Το απαρνήθηκα το (εντελώς) κοντό, πάντως είναι μεγάλη ευκολία. Κυριολεκτικά λούζεσαι και φεύγεις, χειμώνα-καλοκαίρι.
      Ταυτιζόμεθα στο θέμα-βαφή (ζήτημα είναι να τα έχω βάψει 4-5 φορές σ’ όλη μου τη ζωή, 3 εκ των οποίων, ανταύγειες και τελευταία η… μετάλλαξη δαμάσκηνου σε φράουλα).

      Καλέ, πώς δεν έχουν κουτσομπολίστικα περιοδικά! Με κάτι φοβερούς τίτλους «Ok», «Yes» (Ok, yes, σ’ είδα στο Σύνταγμα προχθέεες, που τραγουδούσε κι ο Μπέζος στους «Απαράδεκτους»).
      Σε πιστεύω, γιατί να μην σε πιστέψω;

      Ω! Πολύ χαίρομαι που ευχαριστήθηκες το «Μαλλί»! Σ’ ευχαριστώ!

      Καλό βράδυ να έχεις, Αρτίστα μου!
      Σε καληνυχτώ και σε ασπάζομαι❣

      Μου αρέσει!

    1. Γιατί, μωρέ, «σπαστικές», οι καημένες; 😄
      Δεν ξέρω, προσωπικά, αφορμή γύρευα κι αφορμή βρήκα να λέω στους αυθάδεις πως πρέπει να σέβονται… τα άσπρα μου μαλλιά (τα οποία λευκά, μη φανταστείς, τρεις κι ο κούκος είναι).

      Να είσαι καλά, Γιούλη μου!
      Σ’ ευχαριστώ που πέρασες!
      Να έχεις όμορφο Σαββατοκύριακο❣

      Μου αρέσει!

  8. Αγαπώ την εκάστοτε κομμώτριά μου κι ας μην τη βλέπω συχνά, ίσως γι’ αυτό να την αγαπώ, γιατί μου λείπει…χαχα!
    Πάνω από δέκα χρόνια τώρα πάω στη Γιάννα που είναι κορίτσι μάλαμα και αν και κανονικά θα έπρεπε να ξανασυστηνόμαστε κάθε φορά που συναντιόμαστε, νομίζω πως με συμπαθεί κι αυτή πολύ!
    Πρόσφατα έκοψα την κοτσίδα μου και η Γιάννα την προώθησε για το γνωστό σκοπό…στο κομμωτήριό της ακούω καλή μουσική!, δεν κουτσομπολεύει ποτέ, ίσα ίσα είναι παραπάνω από εχέμυθη και κρατά το απόρρητο καλύτερα κι από γιατρό!
    Αυτό το λέω με σιγουριά, γιατί άνθρωπος που κουτσομπολεύει δε σταματά να λέει και η Γιάννα ποτέ δε μου μετέφερε το οτιδήποτε ούτε για κοινό γνωστό, ούτε για άγνωστο!
    Και οι μόνες συζητήσεις που έχω ακούσει εκεί όταν τύχει να συμπέσουν ραντεβού, είναι γενικής φύσεως!
    Όαση η Γιάννα λέμε κι ας τραβάει τα δικά της μαλλιά κάθε που βλέπει πως δεν το έχω με το φτιάξιμο όσα κι αν μου εξηγεί, όσα κι αν μου δείχνει…άσε…είμαι μια άχρηστη!
    Α τώρα μου έδωσες ιδέα!
    Θα ανασύρω ένα παλιό μου κείμενο από τη λήθη, θα το ξεσκονίσω, θα το εμπλουτίσω ίσως και με άλλες γαργαλιστικές λεπτομέρειες και θα το αναρτήσω!
    Ελπίζω σύντομα!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  9. Αυτή είναι κοπέλα! Εύγε στη Γιάννα!
    Μάλλον έπεσα σε παρόμοια περίπτωση (όπως έγραψα πιο πάνω, στη Μαρίνα) κι όταν θα χρειαστεί να ξαναεπιμεληθώ το… νεοαποκτηθέν καρέ μου (ή μπομπ, λέει) εύχομαι να επιβεβαιωθώ.

    Α! Αναμένω/ουμε το «ξεσκονισμένο» και εμπλουτισμένο! Είμαι σίγουρη ότι θα έχει πολύ ενδιαφέρον!

    Φιλί μεγάλο❣

    Μου αρέσει!

  10. Σου έχω τη λύση, γιατί κι εγώ το ίδιο αντι-κομμωτηριακό σύνδρομο έχω.
    Άνδρας κομμωτής. Είναι η καλύτερη συνταγή. Λιγομίλητος, ικανότατος και γρήγορος.
    Πόσο γέλασα με την εμπειρία σου δε λέγεται… Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Κι εγώ στο τσακ ήμουν να πάω σ’ ένα μπαρμπέρη να τελειώνουμε.
    Καλό μήνα Αναστασάκι μου!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Καλωσήρθες, Μαρία μου!

      Και σε μπαρμπέρη έχω πάει! Περίπτωση μοναδική, βέβαια, καθώς… γνωστός γνωστού κέρασε και τσίπουρο και, άσε πόση ώρα κουρευόταν αυτό το κεφάλι!
      Πάντως, πράγματι, οι άντρες κομμωτές έχουν στις περισσότερες περιπτώσεις καλύτερο χέρι και περισσότερο μέτρο στη… γλώσσα!

      Καλό μήνα, Μαρία μου❣

      Μου αρέσει!

  11. Αχ καλέ,εγώ δέχτηκα μπουλινγκ απο τη κυρά Σοφία τη πρώην μου κομμώτρια για τη ρίζα που την ειχα τοσο καιρο αφησει αβαφη να τη χαιρεται ο ηλιος και που ντροπη μου γιατι φαίνονται και οι ασπρες τριχες…ε τριχες ειναι μανδαμ πως κανεις ετσι????με εκανε ρεζιλι μπροστα σε ολες τις ηλικιωμενες πελετισσες της που κουνουσαν αποδοκιμαστικα τα κεφαλια τους με τα ρολει…δε ξαναπατησα τα ποδια μου εκει μέσα..βρήκα πιο οικονομική και χαμηλών τόνων (στόμα έχει και μιλιά δεν έχει) κομμώτρια….

    Αρέσει σε 1 άτομο

Πες κι εσύ τα δικά σου...

