Quiz#1… σε λέω!

Quiz_gen1

Το πήρε το μάτι μου, τις προάλλες, στο φέισμπουκ και το προσπέρασα: «οι πολιτικοί είναι σαν τα σπερματοζωάρια: ένα(ς) στο εκατομμύριο γίνεται άνθρωπος». Δεν ξέρω αν εσύ συμφωνείς, εγώ έκανα κι έναν συνειρμό κι έναν συνδυασμό με το παλαιόν άσμα «Το θαλασσινό τριφύλλι» που βγαίνει «μια φορά στα χίλια χρόνια» κι ένοιωσα να πλημμυρίζω ευφορία κι αισιοδοξία.
Μια-δυο μέρες μετά, έρχεται και το confirmation! (Θα δεις παρακάτω).

Τώρα, εσύ καλείσαι να βρεις τη λύση του κουίζ πριν πατήσεις «συνέχεια ανάγνωσης».
Για να σε βοηθήσω, σου δίνω τρία στοιχεία:
α) τον τίτλο,
β) για να ευδοκιμήσει το θαλασσινό τριφύλλι θα περάσουν δεκάδες χρόνια ακόμη, δεν είναι η εποχή του και
γ) το ζητούμενο πρόσωπο δεν είναι το «τυχερό» σπερματοζωάριο! Ναι, σε λέω!

«Σε λέω, σε λέω, γύρνα πίσω κινδυνεύω» −μη σκιάζεσαι, δεν παραμιλώ, σου απαγγέλλω στίχο με νόημα βαθύ, εσάνς σαλονικιώτικη (που, κατά τ’ άλλα λατρεύω· να εξηγούμεθα) και την kinder-έκπληξη για κλου!

Το remix του άσματος είναι φρέσκο-φρέσκο, σαν ζεστό σιμίτι Θεσσαλονίκης στον νταβά του κουλουρά. Στο κανάλι του YouTube «Giannis Rellis Official» (προσοχή στις συνωνυμίες − προσοχή στις απομιμήσεις, εξ ου και το διευκρινιστικό  «official», προφανώς), βλέπουμε πως ανέβηκε στις 15 του τρέχοντος μηνός.
Μέχρι εδώ, πρύμος άνεμος μας ταξιδεύει και χρόνο δεν θα χαλαλίζαμε ούτε για τσιγάρο και καφέ καραβίσιο στο κατάστρωμα.
Όμως, όπως κάθε άσμα που σέβεται τον εαυτό του (αλλά όχι απαραίτητα και τους ακροατές, να τα λέμε κι αυτά), συνοδεύεται και αυτό από το σχετικό βίντεο κλιπ.

Εδώ, λοιπόν, σου φύλαγα τη βόμβα μεγατόνων!

Σε λέω για την υπερπαραγωγή, τη χολυγουντιανή, την μπενχουρική! Όπου πρωταγωνιστεί ο ένας, ο μοναδικός, ο απόλυτος… Ζορό, Παναγιώτης Ψωμιάδης!
Αυτός, ακριβώς, που κατάλαβες: ο (δις) παρ’ ολίγον πρόεδρος του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, τέως κομματάρχης [θυμάσαι το ΠΑΤΡΙ(ωτικό) Δ(ίκτυο) Α(φύπνισης);], πρώην βουλευτής (1990, 1993, 1996, 2000), Νομάρχης (2002, 2006) και Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας (2010), με σωρεία σκανδάλων στο ενεργητικό (αλλά και στο… παθητικό) του!
(Μιλάμε για περγαμηνές, όχι αστεία!)

Το στόρι του βιντεοκλιπίου

Νεαρά, αιθέρια ύπαρξη, ενδεδυμένη ροζ μπον-μπον (με ασορτί υπόδηση που παραπέμπει σε b’ class βιοτεχνία), σούρνει μεταλλική βαλίτσα και επιβιβάζεται σε ταΧί, προς άγνωστον κατεύθυνσιν.
Από τα τεκταινόμενα, αντιλαμβανόμεθα πως η… λεγάμενη, σχετιζόταν με τον νεαρό που ραπάρει −τσουλάει, στο μεταξύ, το βιδεοκλίπ κι ο τύπος έχει ήδη σκάσει μύτη− και ο οποίος επίσης φορά ροζ (δυο-τρεις τόνους σκουρότερο, στο κουφετί που βγαίνει το μπεμπέ το, για−κοριτσάκι−το−θέλετε; ζιπουνάκι), αλλά μάλλον πήρε πρέφα  ότι μαζί του χαΐρι δεν θα δει κι ούτε βρακί απ’ τη λαϊκή δε θα ‘χει να φορέσει, και τον παράτησε σύξυλο.
Να, λοιπόν, πώς προκύπτει το «Σε λέω, σε λέω, γύρνα πίσω κινδυνεύω / Σε λέω, σε λέω, χώρια σου δεν την παλεύω». Αμ, τι νόμιζες; Όλα βγαλμένα απ’ τη ζωή!

50shdofpink

Στον γενικό αχταρμά, βλέπουμε κι έναν ζάμπλουτο, πετυχημένο που υπογράφει χαρτιά (σώπα, ο δικός μας είναι!) και μετά τον ξαναβλέπουμε, με ροζ (βαθύ ροζ, σαν το ξεβαμμένο κόκκινο του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.), ναι, ροζ (Κύριε ελέησον!) πουκάμισο, ανάριχτο για να κρύβει τα γεροντόπαχα, να άδει και να ραπάρει στον Πύργο τον Λευκό! (Ήμαρτον!)
Το μοιραίο (μην πάει προς πονηρού του το μυαλό σου) προκύπτει όταν σ’ ένα ανέμελο σουλάτσο της νεαράς, της πέφτει η τσάντα, όλως τυχαίως κι εντελώς συμπτωματικά, μπρος στα πόδια του Ζορό, ο οποίος, ιπποτικά την σηκώνει, της τη δίνει… και του ‘ρχεται ο ντουβρουτζάς!

Ο επίλογος γράφεται στη μαρίνα όπου ο δικός μας έχει αραγμένο το σκάφος και το ροζ ζεύγος βολτάρει (με άλλα ρούχα, προκειμένου να δείξουμε ενδυματολογικό πλούτο και να χαρούν κι οι χορηγοί), όταν ξαφνικά χτυπά το κινητό του νεαρού ράπερ, κακή του ώρα οποιανού τηλεφώνησε, η άλλη χαζεύει τα σκάφη (με τον ανεπρόκοπο που ‘χει μπλέξει ούτε πλαστικό βαρκάκι στην μπανιέρα δε βλέπει στον ορίζοντα), το ραντάρ της πιάνει τον ματσωμένο (που ‘χει ρίξει παραγάδι, σας αρέσει η Ελλάδα μις, τι θα κάνετε το βράδυ, ντου γιου λάικ μαμαζέλ δη Γκρις!) και τσουπ! σινάμενη-κουνάμενη, ανεβαίνει στο σκάφος με το ντακούνι το δωδεκάποντο, η αθεόφοβη, και φεύγει γι’ άλλες πολιτείες ερωτικές!

Οι δηλώσεις

Εννοείται ότι ο, σχεδόν εβδομηκοντούτης, σταρ, προέβη σε δηλώσεις μετά το νέο επίτευγμά του!

«Συμμετέχω σε μια τέτοια προσπάθεια νέων ανθρώπων που αυτοί μπορεί να θέλουν να περάσουν μηνύματα. Το δικό μου το μήνυμα είναι ότι εκφράζομαι αυθεντικά, ελεύθερα.
(…) Είπα το ναι, γιατί το παιδί είναι από το ίδιο χωριό με εμένα, άκουσα και το τραγούδι που είναι ένα ζωντανό, δροσερό και μου άρεσε. Η τελική φάση με το σκάφος είναι έμπνευση δική μου. Έξι χρόνια είχα μια μουσική σκηνή στα Λαδάδικα, όπου και πήγαινα να τραγουδήσω».

Τι θέλεις, τώρα; Να σχολιάσω τις δηλώσεις; Το γεγονός ότι προέρχονται από (πρώην) πολιτικό; Ή μήπως το ότι ο εν λόγω πολιτικός, την εποχή της παντοδυναμίας του, έλαβε σχεδόν 300.000 ψήφους σε καθεμία από δύο εκλογικές αναμετρήσεις;

Άσ’ το, μάνα μ’, άσ’ το!

14 thoughts on “Quiz#1… σε λέω!

  1. Σε βρήκαααααα!
    Λοιπόν, δεν διαβάζω τώρα το ποστ, γιατί έχουν έρθει τα παιδιά για επίσκεψη, οπότε θα το διαβάσω άλλη ώρα!
    Παίρνω τη διεύθυνση, να τη βάλω στο βλογρόλ και θα ξαναπεράσω όταν έχω ησυχία!
    Άντε, καλώς βρεθήκαμε και πάλι!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Έχω κλάψει με τον σχολιασμό! Δεν υπάρχεις.
    Τώρα εγώ δεν θα σχολιάσω, γιατί έχω μείνει speechless. Τι άλλο θα με αξιώσει ο Θεός να δω σε αυτή την χώρα; Οεο;
    Είπαμε yolo, αλλά στο τέλος θα με πεθάνουνε 😛
    Σου στέλνω μεγάλο φιλί Νατάσα μου, για μια όμορφη συνέχεια στη μέρα σου 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Στην Ελλάδα ζεις, δεν υπάρχει ελπίς, που είπε κι ο Νιόνιος, Μαρίνα μου!
      Εν τω μεταξύ, προσπαθούσα κι εγώ, η ανόητη, ν’ ανακαλύψω τα «μηνύματα» που περνούν «τα παιδιά» μέσα από το άΖμα και το βιδεοκλίπ… αλλά εις μάτην!

      Φιλιά πολλά, Μαρίνα μου και σ’ ευχαριστώ! ❤💐

      Μου αρέσει!

  3. Έρχομαι από μια κουραστική μέρα, μια τριπλή ανάρτηση και συ με βάζεις να κατανοήσω τα ακατανόητα;
    Το λες και βιασμό αυτό!
    Θα προσφύγω σε δικηγόρο ( όχι της Θεσσαλονίκης, με τα πάχη μου, δεν θα με αναλάβει!)
    Πάω παρακάτω εγώ κι αφήνω φιλί!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Τι να σε κάμω, Αριστέα μου;!
      Να μην προβάλλω έναν επιφανή εκπρόσωπο των αρίστων;!

      (Ε, άμα βρει και σ’ εσένα ψεγάδι, ο «γνωστός» δικηγόρος, θα ξεσηκωθούν και τα χαλίκια της κοσμικής παραλίας που συχνάζει!)

      Φιλάκι❣

      Μου αρέσει!

  4. Ααααααααααααααααχ, τι μου θύμισες τώρα!
    Όταν είχα τη δουλειά στο ραδιόφωνο και έπρεπε να πω καμιά είδηση για τον περί ου ο λόγος, τον ανέφερα πάντα ως «Ο Νομάρχης της καρδιάς μας» και μετέπειτα ως «Ο Περιφεριάρχης της καρδίας μας»!
    Ο γλυκός μου…
    Δεν ήξερα όμως ότι ήτο τόσον πολυτάλαντος, τόσον καλλιτέχνης!
    Φεύγω με μια βαθιά συγκίνηση κι έναν μεγαλύτερο θαυμασμό για τον ράπερ, πλέον, της καρδιάς μας!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Καλησπέρα!
    Συγγνώμη που είδα φως και μπήκα!
    Φίλη της Αριστέας είμαι,με ξέρουν και τα άλλα κορίτσια!
    Είμαι»άστεγη»,αλλά μ’αφήνουν να σεργιανίζω στη μπλογκογειτονιά!
    Εγώ το’πιασα το νόημα πάντως
    Ο καλλιτέχνης θέλει να πει ότι έχει και το Ροζ
    «Πενήντα αποχρώσεις»!..😉
    (Γιούλη)

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Καλωσήρθες, Γιούλη! 🎈✨
      Χαίρομαι που πέρασες κι από εδώ, κάνοντας το σεργιάνι σου!
      Κι αφού είσαι φίλη της Αριστέας και των άλλων κοριτσιών, θα συναντιόμαστε συχνά!

      Λες, τελικά, αυτό να ήθελε να περάσει ο καλλιτέχνης;! Το πέρασε… Σαν οδοστρωτήρας!

      Θα χαρώ πολύ να σε ξαναδώ, το «σπιτάκι» μου είναι ανοιχτό και, ελπίζω, φιλόξενο!
      Όμορφο βράδυ να έχεις! 🌷

      Μου αρέσει!

  6. Απαπαπαπα! ήρθα να σχολιάσω… λέμε τώρα, γιατί, τι να πεις για αυτά τα ροζ μπουμπουκάκια που κοσμούν τη δύστυχη κοινωνία μας και έπεσα στη τρελοπαρέα: Αρτίστα, Αριστέα, Μαρινάκι, την άστεγη Γιούλη κλπ και σκέφτηκα πως αν σε πάρουν είδηση και οι υπόλοιποι, θα γίνει εδώ χαμός… γιατί καλή μου, η μπλογκογειτονιά μας, θέλει νέο φρέσκο αίμα να ανανεωθεί!!! 😛

    ΑΦιλιά με άπειρα χαμόγελα αγαλλίασης! 🙂 (Το Α είναι Αληθινά)

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Με την οποία «τρελοπαρέα», Στεφανία μου, έχουμε… συστηθεί ξανά και ξανά! Βλέπεις, εμφανιζόμουν και στη συνέχεια εξαφανιζόμουν για μεγάλα διαστήματα (για λόγους ανωτέρας βίας, κάθε φορά…)
      Ελπίζω να στεριώσω, γιατί μου έλειπε αυτή η αγαπημένη «τρελοπαρέα»!

      Σ’ ευχαριστώ πολύ!
      Να είσαι καλά! Φιλιά χαρούμενα! 💞

      Αρέσει σε 1 άτομο

      1. Χαίρομαι Αναστασία που είχαμε αγαπηθεί και στο παρελθόν, γιατί όντος το στυλ γραψίματος-λεγόμενα σου, μου θύμιζε όντος κάτι έντονα! (ευωδία παλιού καλού, ποιοτικού blogging!) 😉
        Τώρα, όλα αυτά τα χρόνια, κάθε φορά που κάποιος/α την «έκανε» με μικρά πηδηματάκια, έλεγα μέσα μου: «Για να δούμε πόσο θ’ αντέξεις μακριά απ’ την γλυκιά, τρυφερή, ευγενική, συνειδητή, ευαίσθητη, τρελούτσικη παρεούλα μας»; … και αρκετοί επανήλθαν, ενώ με αρκετούς πρώην bloggers ανταλλάσσουμε mail που είναι εξ ίσου τρυφερά και αγαπησιάρικα! 😛

        ΑΦιλιά σαν τον παλιό καλό καιρό!

        Αρέσει σε 1 άτομο

        1. Και πάλι σ’ ευχαριστώ για τα πολύ καλά και ενθαρρυντικά σου λόγια!
          Κάθε φορά που άνοιγα ένα blog, ευχόμουν να «στεριώσω» σ’ αυτό… όμως πάντα, τελικά, κάτι (σοβαρό) συνέβαινε και με ανάγκαζε ν’ απομακρυνθώ, προτιμώντας να είμαι μόνο απούσα παρά απούσα και ασυνεπής…
          Μεγάλη η υπέροχη παρέα! Με κάποια άτομα αισθάνομαι ήδη πολύ οικεία, τα νιώθω «δικούς μου ανθρώπους»!

          Έρχομαι πάραυτα να σε διαβάσω (πέρασα νωρίτερα αλλά δεν σχολίασα!)

          Σε φιλώ και σ’ ευχαριστώ❣🌷

          Μου αρέσει!

Πες κι εσύ τα δικά σου...

