Είμαι με τον δικηγόρο!

JeSuisThanos-b

Πάμε άλλη μία: είμαι με τον δικηγόρο!
Καλά, εσύ δεν πήρες χαμπάρι τι έγινε τις τελευταίες ημέρες στα σοσιαλμίδια και την τηλεόραση; (Για την τηλεόραση δεν σε κατηγορώ, ούτε κι εγώ το ‘χα υποψιαστεί, ένεκα του ότι δεν είμαι τέτοιος τύπος. Συσκευή έχω, καλοκαίρια και χειμώνες την ξεσκονίζει η ευσυνείδητη οικιακή βοηθός, με τα τηλεχειριστήρια παίζει ο σκύλος, όλα καλά!)

Λοιπόν, άκου να δεις, κοίτα ν’ ακούσεις:

Αρχές του μήνα (του τουτουνού, που διανύουμε), με το που έσφιξαν οι πρώτες ζέστες (μετά ξέσφιξαν, γιατί τις «έκοβε» λίγο στη μασχάλη κι έβαλαν την Πελαγία, τη μοδίστρα, να τους δώκει λίγον αέρα), ξεχύθηκε ο πληθυσμός στις παραλίες −οργανωμένες κι ανοργάνωτες, το ίδιο κάνει!− της ηπειρωτικής και νησιωτικής πατρίδας.

Εδώ, αρχίζει το main story, που θα ‘λεγες ως γνήσιος Νεοέλλην.
Είσαι, πες τώρα, άνδρας· όχι καμιά μπασκλασαρία, όποιος κι όποιος. Έχεις ένα άλφα στάτους. Επιλέγεις μια, αναλόγων προσόντων, σούπερ-ντούπερ, Α’ Class παραλία, διότι θέλεις να δροσιστείς, να θαυμάσεις, θέλεις το τερπνόν μετά του ωφελίμου, τα θέλεις όλα και τα θέλεις τώρα.
Έχεις, λοιπόν, φορέσει το ντιζαϊνάτο μπανιερό σου (με λάστιχο ως τον αφαλό, διότι θέλει δουλειά πολλή, μετά τα μπυρόνια τα μαρτυριάρικα, να γίνει six-pack η κοιλίτσα), έχεις ανάψει το πούρο σου (πιθανότατα Montecristo ή Cohiba και ουχί τα ετοιματζίδικα του περιπτέρου και των νεόπλουτων −νυν νεόπτωχων− πληβείων), κι ατενίζεις τα κρυστάλλινα νερά της Βουρβουρούς και τον ατέρμονα ορίζοντα, τσεκάροντας ταυτοχρόνως και παραλλήλως τις παρελαύνουσες κορασίδες, νεανίδες και κυρίες, με την κρυφή προσδοκία να διακρίνεις ανάμεσά τους καλλονές εφάμιλλες με τους Αγγέλους της Victoria’s Secret, του Τσάρλι ή, έστω, με κάποιες φίλες (αορίστως ομιλώ· κι εμένα, άλλοι μου το ‘παν!) εκ χωρών του πρώην Ανατολικού Μπλοκ ορμώμενες, με τις οποίες συναγελάζεσαι.
Η εντρυφής μελέτη εντύπων για άνδρες (όχι απαραιτήτως του στάτους σου), άλλωστε, μαρτυρά ότι αυτές οι γυναίκες υπάρχουν και ζουν ανάμεσά μας!

Αλλά, φευ!
Αντ’ αυτών των θεϊκών, αέρινων, καλαίσθητων και χαριτόβρυτων υπάρξεων, αντικρίζεις σύσσωμο το αλάι-μαλάι της νύμφης του Θερμαϊκού, με εμφανή τα αποτελέσματα που επιφέρουν οι επιδρομές στα Babatsika, οι κραιπάλες στο Τσινάρι, τα τσουρέκια του Τερκενλή και κάτι βουτιές στο ταψί με το γαλακτομπούρεκο της θείας Τασούλας, που επιμελώς κρύβονταν κάτω από το φαρδύ (δυο νούμερα μεγαλύτερο τον Οκτώβρη, πέντε μικρότερο τον Γενάρη) παρκά!

Δυστυχώς για των ων ουκ έστιν αριθμό των ατάσθαλων, ούτως ειπείν «των ξεδιάντροπων κοριτσιών που κυκλοφορούν ανέμελα, έχοντας άγνοια της κάκιστης ημίγυμνής τους όψης», ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον −και υπό τον οφθαλμόν του δικηγόρου!
Την ώρα της (γυμνής) αλήθειας, όλα εδώ πληρώνονται!
Τέτοιες παρασπονδίες δεν απαλείφονται −ως διά μαγείας Photoshop− στη σκληρή πραγματικότητα του αποκαλυπτικού μπραζίλιαν (βιοτεχνία μαγιό Ο Γλάρος – 25° χλμ. Επαρχιακής Οδού Άνω Βαστανίτσας – Κάτω Μπουνάτσας).

JeSuisThanos2

Σαν να μην έφτανε, λοιπόν, το οπτικό σοκ που υπέστη ο συμπαθής και ευγενής νεανίας, έπεσαν πάνω του όλες οι κάρχιες να τον φάνε! Μαζί μ’ αυτές κι οι «τραγικές φιγούρες δίπλα τους, οι απογοητευμένοι κακόμοιροι σύντροφοι άντρες τους» καθώς και κάποιοι τυχάρπαστοι δημοσιογραφίσκοι της πλάκας που δεν τους ξέρει ούτε η μαμά του (η δικιά του μαμά, ενδεχομένως· διότι, πλην αυτής, τους γνωρίζει όλη η υπόλοιπη Ελλάδα) όπως μια κάποια Έλενα Ακρίτα, φερ’ ειπείν.

JeSuisThanos3

Να ‘σου και παίρνουν θάρρος κι άλλοι, καθώς μυρίζονται ψητό (τηλεθέαση, διαφημίσεις και λοιπά, αγνά προϊόντα του αθώου μιντιακού γίγνεσθαι) και να τα καλέσματα, να τα λινκς, να οι δηλώσεις των σελέπριτιζζζ −κάμερα σ’ εμένα− να τ’ απαξιωτικά σχόλια από τηλε-«κυρίες» και τηλε-«κυρίους», πανελίστριες και πανελίστες με λεξιλόγιο Α’ Δημοτικού, να και πηχυαίοι τίτλοι στον ηλεκτρονικό τύπο και σχόλια επί σχολίων στα κοινωνικά δίκτυα και να πέφτουν βροχή οι «μπζόφοι» κι οι κατάρες!

Αίφνης, άπαν το Πανελλήνιον, προέταξε τα στήθη προκειμένου να υπερασπισθεί τις έμνοστες, αξιέραστες χοντρούλες-φρουί ζελέ!
Ναι, σου λέω!
Δεν έχει καμίαν απολύτως σημασία που, 25 ώρες το 24ωρο, 366 μέρες το χρόνο (367 τα δίσεκτα!), αυτές, οι ίδιες χοντρούλες υφίστανται το απόλυτο μπούλινγκ από τους ίδιους ακριβώς ανθρώπους.
Δεν έχει καμίαν απολύτως σημασία που οι ίδιοι ακριβώς άνθρωποι, ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας, μειδιάζουν σκωπτικά οποτεδήποτε η τσουπωτή της παρέας απολαμβάνει το γλυκάκι της, ξομπλιάζοντας απαξιωτικά (δεν το ράβει το στόμα; Μποθρόνα έχει γίνει!) τη λαιμαργία της.
Ούτε, φυσικά, έχει σημασία τέτοιες ώρες, που την υπεράσπιση της πομπεμένης χονδρής έχουν αναλάβει όλοι εκείνοι που, μέσω των «μέσων» μας ενημερώνουν για το πόσα κιλάκια «έβαλε» η x-περσόνα, πόσο ανάρμοστο είναι να εμφανιστούμε μ’ ένα, έστω, γραμμάριο περιττού λίπους στις παραλίες, ενώ με οίκτο και συμπόνοια μας προτείνουν προγράμματα διατροφής και… ακροβατικά πιλάτες και TRX, προκειμένου ν’ απαλλαγούμε από το «κουσούρι» του πλεονάζοντος βάρους! (Έγκλημα και τιμωρία για όλες εκείνες που «έχουν να γυμναστούν από την Γ’ Γυμνασίου».)

Μετά απ’ αυτό, ένιωσα να πλημμυρίζω από συναισθήματα πόνεσης και λύπησης για τον χαρίεντα νομικό. Δεν είναι λίγο πράγμα να σου ‘ρχονται απανωτά τόσες διαψεύσεις μέσα στα μούτρα, μες στο καλοκαίρι, ντάλα μεσημέρι!

• • •

Ε, λοιπόν, Je suis Thanos!
Μαζί σου, παλληκάρι μου!
Μαζί σου, αντάμη μου!
Μαζί σου μέχρι να σβήσει ο ήλιος και να παγώσει η κόλαση! (Ναι! Αλήθεια! Τόσο πολύ! Τσουτσούριασε το δέρμα μου, σου λέω!)

Σιγά μην κλάψω για την κάθε Φιορούλα που παρακολουθεί ανελλιπώς και αδιαλείπτως τα πρωινο-μεσημεριανάδικα και θαυμάζει με στόμα ορθάνοιχτο τις ξανθές, αγαπημένες ιέρειες της σόουμπιζ («χτισμένες» από σαρανταπέντε μάστορες κι εξήντα μαθητάδες, μακιγιέρ, κουαφέρ, πέρσοναλ τρέινερ, κάθε μέρα – όλη μέρα), αγοράζοντας κάθε αηδία που της πασάρουν «για να γίνει όμορφη και λαμπερή, μια αληθινή σταρ!» κι όσο αυτές μιλούν τόσο εκείνη παραγγέλνει…
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη λυπηθώ την κάθε Φιορούλα που, ενώ βλέπει πως τη δουλεύουν μες στη μούρη, αντί να πετάξει τις σαβούρες τους, να σταθεί στον καθρέφτη της όπως τη γέννησε η μάνα της και να πει αυτή είμαι!
…Όλο και ξαλαφρώνει τη δική της τσέπη κι όλο και περισσότερο γεμίζει τη δική τους…
Μα ποτέ δεν καταφέρνει να τους μοιάσει ούτε στο coup-de-pied (στον… γκουντουπιέ, ντε!)
Κι όσο υπάρχουν Φιορούλες που ταΐζουν το επίπλαστο των περιοδικών και της οθόνης, τόσοι πληθαίνουν οι Θάνοι που κρατούν ένα μέτρο κι ένα ζύγι στο χέρι, αναζητώντας την «ομορφιά» σαν εμπόρευμα στο σούπερ μάρκετ −μα έχει έλλειψη− κι αναρωτιούνται γιατί ο κόσμος να μη μοιάζει με τα λάιφ στάιλ προσπέκτους που είναι γεμάτα σφρίγος, κάλλος, φινέτσα.

Μωρέ, αλήθεια σου λέω… Τον λυπήθηκα τον δικηγόρο!

12 thoughts on “Είμαι με τον δικηγόρο!

  1. Κι ενώ το καθημερινό θέμα συζήτησης είναι το πώς θα βγούμε στην παραλία, συνεχώς καυτηριάζουμε και επιβραβεύουμε γυναίκες για την εμφάνιση, αγανακτήσαμε με τον τύπο… Σε συζήτηση να βρισκόμαστε…
    💗💗💗

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Ακριβώς αυτό ήταν το έναυσμα για να γράψω το συγκεκριμένο κείμενο. Τόσο επικριτικοί με τις «ατέλειες», τόσος σχολιασμός και ψίθυροι πίσω από τις πλάτες… κατά τ’ άλλα, έπεσαν όλοι να τον φάνε.
      Σε κάθε περίπτωση, άκομψος ο τρόπος του −αν μη τι άλλο, πάντως, προτιμότερος από την προσποίηση και τη διπροσωπία.
      🌷❤

      Μου αρέσει!

  2. Μετά «τα τσουρέκια του Τερκενλή» το χάος!!! Αχαχαχα! Έλιωσα στο γέλιο! 🙂 Ο δικηγόρος θα σου στείλει λουλούδια, αν δεν το έχει κάνει ήδη 🙂 Είσαι η μόνη που του συμπαραστάθηκες αφού! 🙂 Καλορίζικο το νέο σπιτικό σου και πάντα τέτοια, άντε, γιατί μας είχες λείψει λείψει λείψει! 🙂 Φιλιά!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Καλωσήρθες, Πετραδάκι μου! ❤
      Λες να βρέθηκα το μοναδικό άτομο στην επικράτεια;!
      Με καμία δύναμη, βέβαια, δεν υποστηρίζω την άποψή του… απλώς, εκνευρίζομαι μ’ εκείνους που δεν χάνουν ευκαιρία να «θάψουν» και ξαφνικά μας προέκυψαν τιμητές των ευτραφών! (Τι καλοί!)

      Κι εσείς μου λείψατε! Φιλιά πολλά! 😘💐

      Μου αρέσει!

  3. Ο Μπρίκι που δεν έχει σχολιάσει ποτέ αρνητικά ύψος, βάρος και χαρακτηριστικά οποιουδήποτε, έχει δικαίωμα δια να ομιλεί;,
    Έχει πάρει αρχές βλέπεις από το σπίτι! Άντε το πολύ, να σχολιάστηκε από μένα, τη γιαγιά του δηλαδή, η κοιλιά του Πάγκαλου κι αυτή επειδή ήθελε να μας πείσει πως μαζί τα φάγαμε, αλλά οι πολιτικοί δεν πιάνονται, δεν είναι άνθρωποι, ή έστω συνάνθρωποι!!
    Δεν ξέρω τι παρακολούθησες, εγώ μόνο τη δημοσίευση του δικηγορίσκου διάβασα που έφτασε ως εμένα μέσα από σαράντα κύματα, αλλά έχω την εντύπωση πως στα σχόλια από κάτω κάποιοι πήραν το μέρος του, και υπερθεμάτισαν τις απόψεις του, άρα καρφώθηκαν οι προβληματικοί που πολύ θα ήθελα να δω με μαγιό για να αρχίσω να σχολιάζω κι εγώ έστω και τώρα στα γεράματα, γιαγιά γαρ, του Μπρίκι, αλλά γιαγιά, όσους η αισθητική είναι τόσο ευαίσθητη με τα σώματα των άλλων!
    Όποιος δεν ασπάστηκε τα λεγόμενα του «πετυχημένου, γυμνασμένου, μορφωμένου» δεν είναι απαραίτητα υποκριτής φυσικά, όχι, το διευκρινίζω για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις!

    Καλώς ήρθες και καλώς μας βρήκες! 😛

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Κι ο Μπρίκι και η… γιαγιά του έχουν κάθε δικαίωμα διά να ομιλούν!
      Την αρχική δημοσίευση, την πρωτοδιάβασα στη «Χρυσή Μούτζα». Έλα, όμως, που μετά υπήρξε συνέχεια-γαϊτανάκι στην αρχική μου, στο fb! Διαβάζοντας τα σχόλια, πέτυχα κάποιες γνωστές (μου) «κυρίες» που, όπως λέει η παροιμία «κολοβό σκύλο να βρουν, ουρά θα του κολλήσουν» και οι οποίες, τάχα μου δήθεν, έφριξαν με τα γραφόμενα του δικηγορίσκου! Προφανώς, δεν ήταν οι μόνες…
      Την κοιλιά τού μαζί-τα-φάγαμε, προφανώς δεν είσαι η μόνη που τη σχολίασες! Αλλά αυτός,δεν πιάνεται (γενικώς και ειδικώς!)
      Καλωσήρθες, Μαρρία μου! 🌹
      Καλώς σας ξαναβρίσκω!

      Μου αρέσει!

  4. Κι εγώ με το δικηγόρο δεν το συζητώ!!! Μέχρι που το λυπήθηκα το παλικάρι που διαπίστωσε τόσο βάναυσα (για την αισθητική του) πως οι παραλίες δεν είναι γεμάτες από τα μοντέλα της Victoria Secret. Μια απορία βέβαια με δέρνει αλλά μάλλον θα μείνει αναπάντητη: Φέτος το διαπίστωσε?… Να τους κάνει μήνυση για προσβολή της αισθητικής του, πάραυτα!!! Quelle misère, που θα έλεγες γαλλομεγαλομένο μου!
    Φιλάκια γλυκά!!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Quelle misère! Quelle décadence! 😄
      Μπα, έχω την αίσθηση πως όλο και κάτι του φταίει!
      Τώρα… να πω την αμαρτία μου… κι εμένα μου χαλάει την αισθητική το πούρο (του) στην παραλία, αλλά δεν έπιασα να το κάνω δημόσια ανάρτηση στο fb!
      Φιλιά πολλά, Μαρίνα μου και καλή συνέχεια!

      Μου αρέσει!

  5. Βασικά εγώ υπερασπίζομαι το δικαίωμά του…. να μιλάει. Φυσικά τα λεγόμενά του ήταν χυδαία. Αλλά προσωπικά δεν με ενόχλησαν, όχι επειδή είμαι μοντέλα (καμία σχέση , στην καλύτερη δεν θα σήκωνε μάτι να με κοιτάξει ο εν λόγω κύριος) αλλά κυρίως γιατί δεν με ενδιαφέρει τι είπε ένας άγνωστος, για ένα θέμα. Γιατί για μένα είναι απλά ένα θέμα που ο κάθε ένας έχει την άποψή του! Κανείς δεν μπορεί να μου την επιβάλει …νομίζω δηλαδή! ☺

    Αυτό που κι εμένα με ενόχλησε είναι ότι ασχολήθηκαν με το θέμα αυτοί που δεν χάνουν ευκαιρία να μας επιβάλλουν το πρότυπο της μοντέλας! Αν δεν κάνω λάθος το ξεκίνησε η σκ@τιάνα (που λέει και ο φίλος ο ακυβέρνητος). Κι είχε φρίξει με τα λεγόμενά του και γούρλωνε και τα μάτια η μαντάμ. Για καλή μου ( ή κακή μου τύχη) είχα πάει στη μαμά μου (που δεν χάνει εκπομπή της) και εκείνη τη στιγμή έπαιζε το θέμα! Κάποιες ενοχλημένες ακόλουθοί του της το σφύριξαν κι έτσι άρχισε το γαϊτανάκι!
    Ένι γούει. Όλοι έχουμε δικαίωμα στην άποψη. Αρκεί να μην φάσκουμε κι αντιφάσκουμε .
    Και μην τρελαινόμαστε, γιατί στο τέλος καταλήγουμε να ασχολούμαστε με τα επουσιώδη…..
    Πολλά φιλιά κορίτσι ! ♥

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Μα και βέβαια καθένας μπορεί να εκφράζει την άποψή του, είτε μας αρέσει είτε όχι, είτε μας βρίσκει σύμφωνους είτε όχι.
      Ακριβώς, με ενόχλησε αυτή η τρίχα που έγινε τριχιά, ειδικά από τα άτομα που ευθύνονται για την (υπο)κουλτούρα των selfies και των social media, την εμμονή εφήβων και ενηλίκων για την «τέλεια εικόνα» και -τελικά- την πρόκληση χαμηλής αυτοεκτίμησης (για τα επουσιώδη…)
      Δεν ξέρω κι εγώ από πού ξεκίνησε, όπως έγραψα πιο πάνω στη Μαρία, πρωτοείδα τη δημοσίευσή του στη (σατιρική) σελίδα «Χρυσή Μούτζα» και ούτε που φαντάστηκα πού θα έφτανε το θέμα!
      Φιλιά πολλά, Αριστέα μου! 😘

      Μου αρέσει!

  6. Εγώ πάλι αγαπημένη μου, je suis Marine. Και ως Μαρίνα θα σου πω, πως το θέμα με το δικηγόρο το έχω εξαντλήσει. Και η κοινωνία εμένα. Και με εξαντλεί καθημερινά, σε δόσεις.
    Θέλω να σου πω πως συμφωνούμε ή διαφωνούμε με μια άποψη δεν έχει καμιά σημασία, σημασία έχει να υπάρχει διάλογος. Για εμένα όμως οι απόψεις σταματούν εκεί που αρχίζουν οι προσβολές και οι χαρακτηρισμοί και αυτό κυρίως με «ενόχλησε» στον εν λόγω. Μη φανταστείς βέβαια ότι δεν έφαγα και το φαΐ μου κείνο το μεσημέρι από τον «καημό» μου, το έφαγα! Το βράδυ έφαγα και γλυκό για την αλητεία. Αμ πως!
    Πολύ χαίρομαι που τα ξαναλέμε και θα είσαι εδώ να ανταλλάσσουμε απόψεις. Είχες λείψει. Πολύ!
    Σε φιλώ και σε καλοβδομαδίζω Νατάσα μου 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Και πολύ καλά κάνεις, διπλανούλα μου!
      Είσαι η Μαρίνα μας γι’ αυτό σ’ αγαπάμε!
      Ο εν λόγω υποστηρίζει ότι επειδή οι… βολές δεν ήταν προσωπικές, δεν [θεωρεί ότι] προσέβαλε κάποιον! Είπα, όμως, να μην επεκταθώ στο «γαϊτανάκι» των μέσων και στον αντίλογο γιατί άκρη δεν θα έβγαινε!
      Κι εγώ χαίρομαι πολύ που σας ξαναβρίσκω και θα τα (ξανα)λέμε!
      Καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια στην ημέρα σου! 😘🌺

      Μου αρέσει!

Πες κι εσύ τα δικά σου...

