Η μετακόμιση της Βιολέτας

violeta_new_00

Ένα κείμενο απ’ τα παλιά − Απρίλιος 2016

(Δεν) ήταν μια τρελή βραδιά καρναβαλιού όταν γεννήθηκε η Βιολέτα σ’ ετούτο εδώ το πληκτρολόγιο. Τουναντίον ήταν χειμώνας (του 2014) κι αντάρα!
Κι εγώ, δεν ήμουν εγώ! Ήμουν ο άλλος μου εαυτός. (Έλα μου! Σε χάνω!)

Από τότε, παρατημένη −μα όχι ξεχασμένη− η Βιολέτα περιμένει στη γωνιά της, φυσώντας και ξεφυσώντας σαν ατμομηχανή, με την τρίτη συνέχεια της ιστορίας της στο stand by και τη Μέλπω να την έχει τρελάνει στην καζούρα (“τι να σου κάνω, μάνα μ’, που ‘σαι στα αζήτητα;”)

— «Θέλω να μετακομίσω», μου είπε σοβαρά τις προάλλες.
— «Να φύγεις! Να πας αλλού!», μην και αφήσει κουβέντα να της πέσει, η Μέλπω.
— «Να φύγω! Να πάω αλλού!», η… διάνοια! «Είμαι κι αλλεργική στις γάτες!»

Η αλήθεια είναι ότι στο “άλλο blog”, δεν μας φτούρησε. Βλέπεις, πέραν των προσωπικών ζητημάτων, η επικαιρότητα στα τέλη του 2014, όπως και ολόκληρο το 2015 (…and the story goes on…), χωνόταν εμβόλιμα και τελικά πλημμύριζε την καθημερινότητα του απλού πολίτη.
Η Βιολέτα, τώρα, που −νομίζει ότι− δεν είναι απλή πολίτις, μούτρωνε.

— «Έτοιμο το κομμάτι μου;»
— «Έτοιμο, αλλά έχουμε θέματα.»
— «Κι εγώ, θέμα είμαι!»
— «Έχουμε σοβαρά θέματα.»

Από την άλλη μεριά, οι γάτες −όπως ξέρεις− βαριούνται εύκολαॱ ειδικά στην απραξία.

— «Εμένα βγάλε με απ’ έξω», είπε η Roula (the Cat). «Mια τα κοινωνικά σου, μια τα προσωπικά σου, χαΐρι και προκοπή δε βλέπω!» Και μου γύρισε την ουρά της…

‘Οταν έφτιαξα το Living ‘n’ Love, δεν το ‘χα σκοπό να επαναφέρω τη Βιολέτα στην blog-o-επικαιρότητα. Με την ουρά της Roula, όμως, να έχει φτάσει ήδη στην πόρτα, τα περιθώρια στένεψαν.
Παράλληλα, η… κλωνοποίηση της −x− Βιολέτας, έχει πάρει διαστάσεις επιδημίας. “Φυσικές” ξανθές με περίσσεια σιλικόνης και υαλουρονικού, και λεξιλόγιο “των 200” (λέξεων), κατακλύζουν τις τηλεοπτικές οθόνες, στριμώχνονται σε πάνελ της συμφοράς, αλωνίζουν μες στης Μυκόνου τα στενά, ποζάρουν με ανύπαρκτα μπικίνι και προκαλούν με την επιδεικτική άγνοια της πραγματικότητας και την (αυτο)προβολή τους μέσα στο πλαίσιο ενός καταρρέοντος lifestyle.

Καθώς το παρόν ιστολόγιο “γεννήθηκε” για να παραμείνει φλου, όπως η γράφουσα (θα το δεις και στον Εύθετο Χρόνο του Behind the Scenes), η μετακόμιση της Βιολέτας κρίθηκε (εκ της διευθύνσεως!) επιτακτική!

Update − Ιούνιος 2017

…Έγραφα, η άφρων κόρη, αψηφώντας και παραβλέποντας τις ενδείξεις και τα προμηνύματα που προοιωνίζονταν τις καταλυτικές εξελίξεις (σε οικογενειακό και προσωπικό επίπεδο) του 2016.

To Living ‘n’ Love έμεινε με τα πασχαλινά αβγά − ντεκόρ στην κεφαλίδα, τις ευχές, και τη δημοσίευση της τέταρτης συνέχειας της ιστορίας (προγραμματισμένη για μετά το Πάσχα), με τη σειρά της, στο stand by… επ’ αόριστον.

Μια από τις πιο χρήσιμες συμβουλές που μου έχουν δώσει, είναι να ξεκινώ από την αρχή, παρά να επιστρέφω σε κάτι που δεν με γέμιζε, δεν με ικανοποιούσε απόλυτα, δεν (μου) πέτυχε. Ταυτόχρονα, παρόλο που δεν είμαι προληπτική, συνέδεσα εκείνο το blog με μια χρονική περίοδο όπου η αντίστροφη μέτρηση είχε αρχίσει και το τέλος ήταν κοντά…

Αλλαγή πλατφόρμας (τέλος ο blogger), καινούργιο ιστολόγιο, θεματάκια εντελώς εις τον αφρόν της θάλασσας… τι άλλο ήθελε κι η Βιολέτα; Βρέθηκε στο στοιχείο της!


► Όλες οι Βιολέτες –κατηγορία μόνες τους− μαζεμένες εδώ.

4 thoughts on “Η μετακόμιση της Βιολέτας

  1. Με το καλό λοιπόν η Βιολέτα να ανασάνει ξανά. Εγώ πολύ χάρηκα που σε έχω στην wordpress γενικά, και που σε έχουμε ξανά κοντά μας ειδικά. Ελπίζω να ομορφοπεράσεις εδώ και να μην μας εγκαταλείψεις πάλι! Μας λείπεις αφού.
    Σε φιλώ γλυκά 😘

    Μου αρέσει!

    1. Α, πολύ ευχάριστη η εμπειρία στη WordPress, κρίμα που άργησα τόσο…
      Ελπίζω να μην χρειαστεί να εξαφανιστώ ξανά από τα εγκόσμια, δεν έχω αντοχές για άλλες «εκπλήξεις»…

      Η δε Βιολέτα, με κρυφοκοιτάζει με την αμφιβολία στο μάτι το γλαρό (αυτή δεν το ‘χει σε τίποτα, σου λέει, να με ξαναβάλει στη ναφθαλίνη!)

      Να ομορφοπερνάμε, λοιπόν, Μαρίνα μου!
      Φιλάκι❣

      Μου αρέσει!

    1. Το… χρέος μου, απέναντι στη Βιολέτα, το έκανα! Όπου πάω την… κουβαλάω μαζί μου!
      Ρετουσάρω την 4η συνέχεια και σύντομα θα τη δημοσιεύσω.
      Στο μεταξύ, take your time (και κράτα κανένα ποτιστήρι να την ποτίσω τη… γλάστρα-Βιολέτα!) ☺

      ❤ Φιλάκια πολλά, όμορφο βράδυ να έχεις!

      Μου αρέσει!

Πες κι εσύ τα δικά σου...

