Πρώτο κέρασμα!

ProtoKerasma

Καινούργιο σπίτι… και όχι, δεν μπήκα σ’ αυτό «με το δεξί»!
Κάτι το κεφάλι μου που δουλεύει αλλιώς, οπότε το πρώτο βήμα είναι πάντα αριστερό, «σκόρδο – κρεμμύδι» (πάντως, στις παρελάσεις πήγαινα σαν τον Ορέστη Μακρή στον «Μεθύστακα»), στα Stop ελέγχω πρώτα απ’ αριστερά, και ξεκλειδώνω με τ’ αριστερό το χέρι (αν αυτό δεν είναι δυνατό, πιθανότερο είναι να φωνάξω κλειδαρά, παρά να τα καταφέρω με το δεξί!)…
Κάτι που και η γενιά μου έχει ράμματα για τη γούνα της πάλαι ποτέ «κραταιής» Δεξιάς (αλλά και της νυν, της γιαλαντζί, με τίγκα το συντηρητικό σε περιεκτικότητα μεγαλύτερη κι από τα ντολμαδάκια κονσέρβας)… ε, δε θέλω και πολύ, η γυναίκα, να μην το κουλαντρίζω με τίποτα το «άντε, όλα δεξιά να σου πάνε» ή «με το δεξί, καλέ!»

Θυμάμαι τη γιαγιά. Κερνούσε. «Στην υγειά σας», ο επισκέπτης. «Γλυκαμένος», απαντούσε εκείνη. Γλυκά από τα χέρια της, ποτέ δεν έλειπαν από το σπιτικό της. Πάντα κάτι σκάρωνε. Κάτι γλυκό σαν την ίδια, σαν τη φωνή της, σαν τη μορφή της…

Η εγγονή, όπως όλα δείχνουν, βγήκε από άλλο καλούπι! Γαϊδούρα! Έρχεται άνθρωπος στο σπίτι κι αντί να βγουν τα μοσχομυριστά βουτήματα, τ’ αφράτα κέικ, οι μπρουτσελάνες οι Κάιζερ, τον περνώ στο σαλόνι και κοιταζόμαστε σαν αλούτεροι στο Βατικανό!

Το ιστολόγιο, όμως, σου δίνει άλλον αέρα! Καλωσορίζεις και καλοδέχεσαι, με την άνεσή σου, δίχως φτιασίδια, όσους περνούν να σου πουν την καλημέρα τους, να πιουν τον καφέ τους ή να κάνουν το διάλειμμά τους συντροφιά με το γραπτό σου.

Image2a
Καλωσήρθατε, λοιπόν! Πρώτο κέρασμα, ένα γλυκάκι «για το καλό». Για να ‘στε γλυκαμένοι!

Ωραία να ‘ναι η ζωή σας κι ανέφελα να κυλά!


CREDITS
Coffee vector created by Freepik | Manipulated by NN.
• Cupcakes photo: Cooking Classy via Pinterest

10 thoughts on “Πρώτο κέρασμα!

  1. Μπαίνω με το δεξί αν και το μυαλό μου δουλεύει αναλόγως με το δικό σου Νατασάκι μου, αλλά σήμερις το απαιτεί η περίσταση! Καλοτάξιδο το νέο σου εγχείρημα!!! Μ’ αρέσει πολύ!!! Καλώς όρισες ξανά στη blogoγειτονιά μας! Μας είχες λείψει κοριτσάκι!… Φιλιά πολλά!!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Ούτε εγώ τα έχω με κάτι τέτοια τύπου «με το δεξί» και τα σχετικά κεράσματα δεν θα τα βρεις ποτέ στο σπίτι μου, άρα ένιωσα αμέσως οικεία Νατασάκι μου!
    Καλοτάξιδο να είναι το μπλογκ σου!
    Καλοστέριωτο θα ευχηθώ επίσης, γιατί εγώ με τις αλλαγές δεν σου μοιάζω καθόλου. Τη σταθερότητα τη λατρεύω ☺ και με διακρίνει (όχι ότι είναι προτέρημα αυτό ☺)
    Πολλά φιλιά!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Καλωσήρθες, Αριστέα μου! 🌷
      Ναι, βρε παιδιά! Καλά κάνετε και το εύχεστε το «καλοστέριωτο», δεν μπορώ άλλο τις μετακομίσεις!
      Κι εγώ αισθάνομαι οικεία μαζί σας, ανεξαρτήτως μετακομίσεων είστε πάντα στην καρδιά μου!
      Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα! 💕

      Μου αρέσει!

  3. Άλλη γαϊδούρα εγώ, ήρθα με άδεια χέρια. Στο μυαλό μου βέβαια, χώρεσα κάτι ευχές, οπότε κάπως θα το σώσω.
    Χαίρομαι πολύ πολύ που είσαι εδώ και ελπίζω να ήρθες για να μείνεις. Με γεια ο νέος σου διαδικτυακός χώρος, εύχομαι μέσα από την καρδιά μου: πολλά ουσιαστικά likes, ενδιαφέροντα σχόλια, εμπνευσμένα posts, αμέτρητα reblog και κάθε φορά που μπαίνεις εδώ, να γεμίζεις ικανοποίηση!
    Σου στέλνω μεγάλο φιλί :*

    Αρέσει σε 1 άτομο

Πες κι εσύ τα δικά σου...

